Pazar, Aralık 11, 2016
Geri Dönüşüm Çalışmaları-3

Geri Dönüşüm Çalışmaları-3

22

Bu da son geri dönüşümüm. Tabii şimdilik. Yeni objeler almaktansa eskileri yenilemeyi tercih ediyorum. Bu beni daha mutlu ediyor. Tabii adım eskiciye çıkmaya başladı, o başka. Bu şekerlik de pirinçten ve benim çok sevdiğim şık bir eşyaydı. Bu şekilde küflenmesine gönlüm razı olmadı ve böyle oldu.

22 YORUMLAR

  1. harika olmuş söylenecek pek kelime kalmamış arkadaşlardan acaba nasıl yaptınız özetliyebilirmisiniz?Benimde bu eşyalardan elimde çok var.

  2. ben de çok beğendim, son derece sade ve kibar bir çalışma olmuş, üstelik tarzını da kaybetmemiş, çok zevkli. elinize sağlık..:)

  3. Beğendiğinize çok sevindim. Teşekkürler. Aslında yapımı da çok kolay. Önce malzemelerimi aldığım hanımın önerisiyle tüm metallerimi boyamadan önce glaze medium ile kaplıyorum. Bir gün kuruttuktan sonra metalik kakao rengi boya ile boyadım. Sonra maskeleme bandı kullanarak tırtıklı yerlerini parmak yaldızla altın sarısı yaldızladım ve altın renkli transferimi su ile uyguladım. Üzerine bir kat su bazlı vernik, sonrasında yat verniği attım. Hepsi bu kadar.

  4. Sevgili Özlemyr hanım,çok zarif olmuş çok güzel çalışmalar.ellerinize sağlık. Ben tersden gittim sanırım şimdi diğerine bakacağım.Sevgiyle kalın…