Geri Dönüşüm Çantalar

-

Arkadaşlarrr, buradaki çantaların hepsi geri dönüşümmüş, isterseniz bluzunuzdan, isterseniz pijamanızdan, isterseniz kazağınızın kolundan yapabilirsiniz.

21 yorum gelmiş

  1. embir

    Beğenmenize sevindim. Ben bu çantaları görünce evdeki atılacaklara son bir şans daha vereyim dedim :))

  2. cocuklacocuk

    eski kafalılık olur mu gönüldenele…ne güzel yapıyorsun he rşeyi degerlendirerek…embir biz de çok beğendik su canta işine de bir el atamadık hala yaa :((

  3. september6

    evet cok iyiler de ben artık biriktirmekten eskileri yetişemiyorum yapmaya.palı pırtı doldu ev.gün 24 saat az degil mi sizcede

  4. lilacsmell

    embir lütfen! evdeki kumaşlar bitti de sıra kazak,pijamaya geldi,dur hele bismillah :)) beni ıssız bir adaya gönderip,dikiş makinem ve dolaptaki kumaşları da yanıma verip,hiç durmadan çanta dikeceksin deseler,birkaç sene sürer herhalde o kumaşları tüketmem :))

  5. asyayaren

    çok ii bunlar embircim…..daha dün akşam koca koca 3 poşet kullanılmayan kıyafetleri ayırdım. artık poşete doldurdum kanepemin altınada sığmaz oldu vakumladım e.süpürgesiylede ancak:)))

  6. biltan
    İnce çoraptan ama yenilerden
    İnce çoraptan ama yenilerden

    Yazın çoraptan bebekler yapıp Kuşadasında sattım.Ama yorumlar feciydi.Turistler hemen aldılar ama yerli turistler beni kahretti.Eskimiş çoraplarınız mı bunlar dediler yaaa.Ay iğrenç bebeğime çoraptan bişiyi mi alacam diyen mi ararsın.Yoook yeni çorap bunlar diyince de ne malum diyen biri bile oldu :))))))))Güler misin ağlar mısın?

  7. biltan

    Kalan son iki taneyi kızıma verdiydim.Oda kaçırmış elyafları dışına çıkmış.İlk fırsatta yapayım size.Bebeklerin linkini açabildiniz mi.Eğer açıldıysa resimlere tıklayıp büyük hallerini görebilirsiniz.Kitabın tamamı var orada.O site bi acaip birnlerce kitap var.Site japonca ama kurcalarsanız çözersiniz.Muheşem şeyler var yok olmuyorsa msj atın bana yardımcı olurum.

  8. biltan

    kızlar ben bunları size yazı olarak yollamaya çalıştım ama linki ekleyemediğim için yazamadıydım.Kısmet burayaymış artık.Bir kaç güne başka versiyonunun olduğu bir yazı daha gelecek.Reklam yapayım bari sonra kimse yorum yapmıyo….Beni izlemeye dewam edin dicem….

  9. embir

    Yazma kısmında yardımcı olalım o zaman. Linki ekleyebilmişsiniz. Varsa bir sorun yazın bildiğimizi paylaşırız :)

  10. asyayaren

    yaaaaaaaaaa nihayet sabahtan beri pilliye giremiyorum arkadaşlar firefoxdan :@ sinir oldum ama explorerdan giriyo neden böle :(?

Bir Cevap Yazın

embir

10marifetli Instagram konukları: catzystaschen

| | 0 Yorum

Eyfel Kulesi aplikeli keçe çanta yapımı

| | 0 Yorum

El boyaması ile bez çanta süsleme fikirleri

| | 2 Yorum

Kolay kumaş çanta dikimi

| | 0 Yorum

Baykuş aplikeli kumaş çanta dikimi

| | 0 Yorum

Suni deri ile kolay çanta dikimi

| | 0 Yorum

Puantiyeli kumaş çanta dikimi

| | 2 Yorum

Güpürlü saten çanta dikimi

| | 0 Yorum

Renkli kumaşlarla çanta dikimi

| | 0 Yorum

Kumaş kalemlik nasıl dikilir?

| | 2 Yorum

Çift taraflı bez çanta dikimi

| | 0 Yorum

Kozmetik çantası dikimi

| | 0 Yorum

Tığ işi abiye çanta yapımı

| | 0 Yorum

Pratik el çantası dikimi

| | 2 Yorum