Cumartesi, Aralık 3, 2016
Geri Dönüşüm – Sonu Kalan Pastel Boyalarımız

3

 pastel boya değerlendirme
Çocuğunuzun kırılan ya da sonu kalan pastel boyalarını atıyor musunuz?
Atmayın!! Çok daha severek kullanacağı sevimli şekillerde yeni boyalara dönüştürebilirsiniz bu atıkları. Nasıl mı?

  • Evde bulunan tüm kırık pastel boyalarınızı bir araya getirin.
  • Pastel boyalarınızı daha da küçültebilirsiniz.
  • Eğer minik şekilli kek kalıplarınız var ise içlerine yakın renklileri birlikte olacak şekilde koyun.
  •  Ben evdeki bitmiş mum kaplarını kullandım.
  • Daha sonra fırınınızı 180 dereceye ayarlayıp, kalıplarınızı fırına yerleştirin.
  • Yaklaşık 20 dakika sonra mumlarınız erimiş olacak.
  • Fırından çıkardığınız boyalarınızı tezgahın üzerinde 5 dakika soğusun.
  •  Daha sonra buzdolabında 15 dakika bekletin, böylece boyalarınız kalıplardan daha kolay çıkacaktır.

Eğer silikon kap kullanacaksanız buzdolabına koymanıza gerek kalmayacaktır. Sizi yormadan boyalarınız kabından kolayca ayrılacaktır.

 pastel boya değerlendirme

 pastel boya değerlendirme
Aslına bakarsanız birçok sitede bu geri dönüşüm yapılmış. Farklı şekillerle ve kalıplarda yapanlar da var. Ben hangi siteden görüp feyz aldığımı hatırlamıyorum. Bu nedenle ilgimi çeken birkaç siteyi birden ekleyeceğim. İsterseniz o sayfalara da göz atabilirsiniz.
CraftBlog
ChicaAnd Jo

3 YORUMLAR

  1. @peerfelix yaptıklarına baktım, ellerine sağlık hepsi müthiş. Ama ben bu pastel boyaları yaptığımda 2008 falandı sanırım o yuden fotograflar eskı. Bır gun tekrar yapıp yenıden fotograf cekıcegım. Kıskandım senı :)