Salı, Aralık 6, 2016
Geri Dönüşüm Projeleri, Bölüm 2

Geri Dönüşüm Projeleri, Bölüm 2

10

 pet şişeden kolye yapımı
Daha önce pet şişeleri dönüştürerek tasarladığım kolyeleri burada bulabilirsiniz.
Bu defa biraz daha farklı işlemlerden geçirdim ve böyle bir kolyemiz oldu, maşallah :)
Pet şişelerle aklımı bozduğumu duyan, eve şişe getiriyor, sağolsunlar. Yakında ihbar edilebilirim, çöp evde yaşıyor diye. Fakat bugüne kadar onlarca pet şişe kolyeye dönüştü. Doğadan aldığımı az da olsa yerine koymaya çalışıyorum. Beğendiğinizi umarım.

 pet şişeden kolye yapımı

Paylaş
gliatasarim
Bir tasarım; başkası onu kullanmaya başlamadan önce bitmiş sayılmaz...( Brenda Laurel ). Her bir tasarım, tamamen el emeği ile uzun saatler bazen günler süren çalışmalardan sonra zihnimden, ruhumdan sızıp elle tutulur hale geliyor. Bir tasarımcı için ruhunu, emeğini bütünleştirip oluşturduğu objelerin, başkalarının hayatlarında yer bulması, onların hayatlarında yeni anlamlar kazanması yani ' hayata gelmesi ' düşlerin gerçekleşmesi anlamına gelir. Tasarımlarımın hayatlarınızda daima mutlu anılara şahitlik etmesini dilerim.

10 YORUMLAR

  1. kesinlikle doğaya olumlu katkı anlamında zaten başlı başına önemli bir çalışma. e bir de şık, daha ne olsun! tebrikler.

  2. bu gibi atık malzemeden böylesine bi güzellik çıkabilicenin çok güzel bir örneği olmuş tşkürler paylaşım için sevgilerimle..

  3. Aman aman ne güzel misafirlerim gelmiş benim :) Ne de hoş yazmışlar.
    Çok çok teşekkür ederim.
    Bir sonrakinde deterjan ambalajlarından yaptığım bir kolyeyi paylaşmayı planlıyorum, bakalım nasıl olacak.
    Artık malzeme yetmezse çöpleri karıştırmaya başlarım geceleri :)