24 yorum gelmiş

  1. Ben de çok beğendim.Çelebicim bunlar akşam yemeklerinde,papatyalılar kahvaltı ve öğlen yemeklerinde mi kullanılacak?:)

  2. Çok şık olmuş çelebi, bayıldım.Güvenlik halkalarını anlamadım, kartondansa eğer havluların rulosu da olur herhalde onların yerine değil mi?

  3. evet bizimgibler.. rulonun dilim dilim kesilmiş hali.. yani kesip yaptıklarımız gibi ama bunlar kesilmiş kaseler birbirine çarpmasın diye aralarına koyuyorlar.. bizde isim taktık onlara güvenlik halkaları diye:))tuffecim bitterim.. evet aynen dediğin gibi olabilir :))

  4. çok güzel bir geri dönüşüm olmuş kutlarım..nacizane fikrim biten küçük bant rulalarından da çok güzel olur peçete halkası diye düşünüyorum.iyi günlerde kullanın:))

  5. 3d1n süper fikir. benim mutfakta yer sorunum var hepsi iç içe duruyo o yüzden iyi fikir.ama celebi74 gibi güzel yapamam ki ben. çok şık olmuş bunlar bayıldım ben yaaa

  6. yalnızbenim, ben sana yaparım…3D1N belki o zaman koli bantlarının içinden çıkan kartonlardan yapılabilir o dediğin.. ikiye kesip iki tane istediğin gibi sar sarmala süsle koy iki teflonun arasına.. :)ben bu konu ile ilgili bişey yapayım en iyisi.. biraz hayal kurayım..

  7. Çok şık olmuş ellerinize sağlık :)Arkadaşlar, benimle bir kanalın sabah programına konuk olmam için bağlantıya geçtiler ve benden geridönüşümle ilgili çalışmalar yapan bir arkadaşımla da bağlantı sağlamamı rica ettiler. Buradan duyuruyorum, bu iş için istekli olan arkadaşlarım postaneden ya da mail adresimden ( sibel0607@yahoo.com.tr ) benimle bağlantıya geçebilir mi ?

  10. o zaman burdaki geri dönüşümcü bayanlara seslenelim şekerimbende işyerinden çıkıp gündüz vakti bir yere gidememtabi o kadar da geri dönüşümcü henüz olmadım ama destek istenirse bulunurum ama asıl katılımcı olabilecek bence çok kişi var burda..hadi çıkın ortayaaaaaaaa

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

işletme okuyup muhasebeci olmaya çalışsada kız meslek lisesinde okumuşluğu dikiş nakış örgü yani kısaca elişlerine karşı olan hayranlığı hiç bitmemiş bir insan..

İğne oyası ve boncuk işlemeli kese yapımı

| | 0 Yorum

Nakış malzemeleri nereden alınır?

| | 0 Yorum

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum