12 yorum gelmiş

  1. bu tam benim annemin öreceği türden bir örgü çok zor ipleri karıştırmadan dolaştırmadan örmek valla tebrikler.annem, ördüğü tüm desenleri ezberlemiş kafadan yapıyor.

  2. Yorumlar için çok teşekkürler arkadaşlar. Ben genç olmama rağmen örgüye ilgiliyim. Boş kaldıkça örüp blogumda paylaşıyorum. Bu hırkayı kışın ördüm. Yaklaşık iki ay sürdü:)

  3. gören satın aldığınızı düşünür çok zor bir desen çünkü iki ay iyi daha uzun sürer tahmin ettim. ben pek desen işine girmiyorum gözüm korkuyor.

  4. aslında internette bir çok şema var. Ben internetten şemayı bulup hırkaya uyguladım.Şemayı bloguma koydum merak edenler için. Kalp desenli de yaptım.Bi de çiçekli yapmayı düşünüyorum:) Havalar ısınınca örgü örmek zorlaşacak ama bakalım:)

  5. şema buluruz da örecek cesaret bulurmuyuz bilmiyorum ben çabuk bitecek şeylere daha yatkınım bu yüzden sizi tebrik ediyorum. bir gün ben de yaparım belki.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

hobilerle ve sanatın her dalıyla ilgilenen biri. Ayrıca yaptıklarını ve bildiklerini paylaşmaya can atan, çalışan bir ev kızı:)