Geyik Desenli Kışlık Hırkam

-

örgü hırka
Hanımlar bu hırkayı kışın ördüm ve giydim. Herkes çok ama çok beğendi. Örmesi sabır ister ama şık olmak ve farklı şeyler denemek isteyenlerin önünde dağlar bile duramaz. Hırkanın örülüşünü blogumda şemasıyla anlatıyorum :)

12 yorum gelmiş

  1. zulaltan

    bu tam benim annemin öreceği türden bir örgü çok zor ipleri karıştırmadan dolaştırmadan örmek valla tebrikler.annem, ördüğü tüm desenleri ezberlemiş kafadan yapıyor.

  2. ezgizem

    Yorumlar için çok teşekkürler arkadaşlar. Ben genç olmama rağmen örgüye ilgiliyim. Boş kaldıkça örüp blogumda paylaşıyorum. Bu hırkayı kışın ördüm. Yaklaşık iki ay sürdü:)

  3. zulaltan

    gören satın aldığınızı düşünür çok zor bir desen çünkü iki ay iyi daha uzun sürer tahmin ettim. ben pek desen işine girmiyorum gözüm korkuyor.

  4. ezgizem

    aslında internette bir çok şema var. Ben internetten şemayı bulup hırkaya uyguladım.Şemayı bloguma koydum merak edenler için. Kalp desenli de yaptım.Bi de çiçekli yapmayı düşünüyorum:) Havalar ısınınca örgü örmek zorlaşacak ama bakalım:)

  5. zulaltan

    şema buluruz da örecek cesaret bulurmuyuz bilmiyorum ben çabuk bitecek şeylere daha yatkınım bu yüzden sizi tebrik ediyorum. bir gün ben de yaparım belki.

Bir Cevap Yazın

ezgizem

hobilerle ve sanatın her dalıyla ilgilenen biri. Ayrıca yaptıklarını ve bildiklerini paylaşmaya can atan, çalışan bir ev kızı:)

Angora ipten ajurlu hırka

| | 6 Yorum

Hanım dilendi bey beğendi motifli hırka

| | 0 Yorum

Köpekli hırka

| | 0 Yorum

Yazlık floş ipten hırka

| | 2 Yorum

Zincir ve taş detaylı triko hırka

| | 0 Yorum