Salı, Aralık 6, 2016
Geyik Desenli Kışlık Hırkam

Geyik Desenli Kışlık Hırkam

12

örgü hırka
Hanımlar bu hırkayı kışın ördüm ve giydim. Herkes çok ama çok beğendi. Örmesi sabır ister ama şık olmak ve farklı şeyler denemek isteyenlerin önünde dağlar bile duramaz. Hırkanın örülüşünü blogumda şemasıyla anlatıyorum :)

12 YORUMLAR

  1. bu tam benim annemin öreceği türden bir örgü çok zor ipleri karıştırmadan dolaştırmadan örmek valla tebrikler.annem, ördüğü tüm desenleri ezberlemiş kafadan yapıyor.

  2. Yorumlar için çok teşekkürler arkadaşlar. Ben genç olmama rağmen örgüye ilgiliyim. Boş kaldıkça örüp blogumda paylaşıyorum. Bu hırkayı kışın ördüm. Yaklaşık iki ay sürdü:)

  3. gören satın aldığınızı düşünür çok zor bir desen çünkü iki ay iyi daha uzun sürer tahmin ettim. ben pek desen işine girmiyorum gözüm korkuyor.

  4. aslında internette bir çok şema var. Ben internetten şemayı bulup hırkaya uyguladım.Şemayı bloguma koydum merak edenler için. Kalp desenli de yaptım.Bi de çiçekli yapmayı düşünüyorum:) Havalar ısınınca örgü örmek zorlaşacak ama bakalım:)

  5. şema buluruz da örecek cesaret bulurmuyuz bilmiyorum ben çabuk bitecek şeylere daha yatkınım bu yüzden sizi tebrik ediyorum. bir gün ben de yaparım belki.