Cumartesi, Aralık 3, 2016

15 YORUMLAR

  1. çok tatlı olmuşlar hobim,erkek bebek kazağı en beğendiğim parça oldu,kız bebekte çok sevimli başörtüsü falan eline sağlık,telden iskelet yapımın ayrıca çok işime yarayacak paylaştığın için teşekkürler,

  2. Ama olmaz ki böyle de güzel bebekler buraya konmazki Görür görmez zıpladım bende yapıcam bu güzellerden diye. Power supply’in kablolarını 10 saniyede elime aldım.

    Ellerim acıdı. bükücem şekil vericem diye.. Daha birde bunun giydirmesi var.Hobim kutlarım seni . bu kadar emek verip ortaya çıkardığın güzel bebekler için

  3. Kızlar beğendiğinize sevindim:)belgin41,sudeduru,aytacrafts,sesiber çok teşekkürler.Daliya senin bebekleri de bekliyorum.

  4. bloglara girmek zaman alıyor, o nedenle girmiyorum. giyilmiş halinin fotoğrafını koysaydınız bakma şansımız olurdu:(

  5. yüzlerini neyle yaptınız ben kağıt hamuru kullanarak yapmayı denemiştim öyle güzel oluyorlar…ayrıca ince süngerleri tele sarınca da çok güzel oluyorlar.sizin yaptığınız kıyafetlerle çok güzel olmuşlar.bende kıyafet eklemeye karar verdim tel bebeklerime:)

  6. Hobim ben akşam eve gidince bu bebeklere 2 santim genişliğinde … cm uzunluğunda elyaf kestim sardım. bir çorabın koncunu keserek pembe kazak yaptım (yaka paça bir tarafta kazağın) Sitene gidip biraz daha dersimi çalışmalıyım… Yoksa böle az kopyayla çıplak kalcak bu bebekler.

  7. Çiğdemcim harikasın canım, çok datlişko olmuşlarrrrr, oy oy oyyy. Benim dışarıda bir işim var, gideyim geleyim kırmızılara devam edicem.

  8. akoni diyor ki

    bloglara girmek zaman alıyor, o nedenle girmiyorum. giyilmiş halinin fotoğrafını koysaydınız bakma şansımız olurdu:(

    gerçi benim bloğumun hızlı açıldığını sanıyorum,akoni işte resim yolluyorum…

  9. Figen abla teşekkürler,guldenn yüzleri ; birinin yün,birinin kumaş.Ama tahta boncukda denemiştim o da iyi oluyor,şimdilerde bulamadım.En son sesiberin yaptığı tarzda denedim.İnce çorap içine elyaf koyarak, memnun kaldım.

  10. Embir buradaki herkes harika,paylaşmak çok güzel…Daliya farklı şeyler olacaktır,sen de epey kablodan iskeletyapmışsın ellerin acımış.Giydirmesi zevkli,sanki çocukluğumuza dönüp evcilik oynuyoruz.Yeni çalışmalarımda 1mm lik tel ile bu yöntemi (sesiberin çorap bebekleri) tercih ettim.