Goblen…bir nevi kanaviçe..

-

Bugün internette sörf yaparken tesadüfen bana değişik gelen bir teknikle karşılaştım..tekniğin adı “goblen” miş..Kendi imalatım olan kırnaplı çerçeveye gelen yorumlardan sonra şöyle şahane bi çalışma sunmam şart olmuştu.Peki bu goblen denilen çalışmayı ben uygulayabilir miyim? …hiç sanmam..merak edenler için ayrıntılar burada.

yağlıboya gibi valla
yağlıboya gibi valla

9 yorum gelmiş

  1. Bir başlandı mı hastalık gibi sarıyor insanı ve acaip zevk veriyor.Eğer boş zamanımı nasıl değerlendiririm diyorsanız ve gözleriniz sağlamsa öneririm.

  2. bi rnevi kanaviçe yani….çarpı işi dendiğinide duymuştum..fark galiba kanaviçe o kadarda sert bu kumaşa işlenmiyor ve alt zemin renklendirilmiş değil salt kumaş motif uygulanıyor….kasnak olayıda olabiliyor…tam ayrımlarını bilmesemde ilk yaptığım iş ilk gençlik zamanlarında buydu…güssssellllll.

  3. TGT

    kendini aşan bir saatoniki ne diyecegimi bilemiyorum utanıyorum hatta kendimi cukur gibi hissetiyorum aşaalık bir insanınm ben,ben sana neler edim ben,ne haksızlıklar aman derim.ama gene kendinin yaptıgı bir calışma yok ama baskalarının kendi yaptıkları ürünlere laf soylemesini biliyon kendimi tutamadım gene ve gene üzüldüm. bu arada goblen de olayıda cok ii miş yapamasıda bir okadar zahmetli gibi yapana helal olsun derim ben

  4. kondor

    o kadar üzülmeyin tgt bu gidişle litarütüre (bu böyle mi yazılıyor yahu ) marfet.com.üzü hastalığına yakalan ilk kişi olark geçeceksiniz. Hem sıra sizde sizide aramızada görmek isteriz. Bizde size helal olsun diyelim…:).:)

  5. saatoniki

    sayın tgt kardeş bu üzüntü halinden oluşan, eskilerin deyimiyle ince hastalık göz organınızda bazı hasarlara sebep olmuş galiba..allah şifa versin..modern tıp bu hastalığın tedavisini buldu ama..yine de alternatif tıbbı denemek isterseniz,her sabah bi tatlı kaşığı acı balı içine atacağınız bir tutam karabiber ve ezmiş olduğunuz çörek otu ile alınız..göz organınız için ise bol bol taze havuç yiyin.(gözlük takan tavşan hala yok..)akşamları yatarken de kaynatılmış minare gölgesi otunu ezip kompres yapınız..bunları niye yazdım..hala kendi çalışmanız yok demişiniz de ondan..bakınız “çerçeve yapma sanatı”…allah acil şifa versin tekrardan..selamlar..hamiş:artık ben sizin için üzülmeye başladım..

  6. TGT

    işde üzüntü denilen hastalık boyle bir olay hemen kapılabilirsiniz şimdi dahada üzüldüm bak sizde hasta oldunuz.

  7. kondor

    SAĞOL GOBLENCİ İYİ OLDU BU BİLGİLER HER NE KADAR KAFADA BİR ŞEYLER VARSA BU TAMDA BİLİR KİŞİ RAPORU OLMUŞ OLDU

Bir Cevap Yazın

saatoniki

Huzur, mutluluğun ağaçlara söylettiği hoş bir şarkıdır

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum