Perşembe, Aralık 8, 2016
Goblenlerim beniiim:)

Goblenlerim beniiim:)

8

Goblen sanattır,emektir,sabırdır.Yapanlar bilir ne kadar uğraş gerektirdiğini.Bende bu uğraşa heves ettim ve goblen işleyemeye karar verdim:)ilk olarak küçük bi parça ile başladım…

ilk goblenim
ilk goblenim

Tadını alıncada bırakmak istemedim ve ikinci goblenime başladım:)geçen günlerde bitirdim onu da.

ikinci goblenim
ikinci goblenim

Bu zevkli uğraşı herkese tavsiye ediyorum:)

8 YORUMLAR

  1. Bu ne güzellik böyle.Çiçek de güzel ama kız ve kedilere bayıldım.Ellerinize, gözlerinize sağlık.Ben de yapıyorum sözüm ama, bir de ilerleyebilsem keşke.

  2. Çekirdek gibidir goblen işlemek, bi kare daha yapim bırakırım dersin, bırakamaz bi kare daha dersin…Ellerine sağlık, çok ta düzgün işlemişsin….Eh bu hastalığa sen de kapılmışsın, geçmiş olsun:))

  3. Çok teşekkür ederim yorumlarınız için,okulumdan fırsat bulabildiğim an yeni bi taneye daha başlamak istiyorum:)bağımlılık yapıyor gerçekten:)

  4. İlk işlediğiniz küçük model, her ne kadar ebatının ufak olması nedeniyle, detayları çok fazla veremese de, sabrınızı test etmek için işleyebileceğiniz bir model :) Yeni başlamayı düşünenler için fiyatı da çok uygun. 12.50TLBu sayfadaki 920-50f kodlu modelİkincisi için sadece elinize sağlık denilebilir :)