Gökkuşağı Çorabım

-

Biraz yap-sök de olsa ilk örgü çorabımı tamamladım. Bu ara çok örgü örüyorum, o yüzden kışın gelmesini iple çeker oldum. :)Çorabın yapılışı ve ayrıntılı resimler için bloguma bakabilirsiniz.

17 yorum gelmiş

  1. celebi74

    şekerim çok güzel olmuş…bolere ile de takım olmuş..eline sağlık…ve kış gelincede güle güle sıcak sıcak giyyyy

  2. absynthe

    hehehe o yumaktan da 2 tane aldım bitmek bilmedi.. hala bişeyler örüyorum :D ama çok sevdim, teşekkür ederim celebi74 =))

  3. tuffe

    Bereketli ipten şirin çoraplar.Çok tatlı olmuş:)Sıcacık tutar bunlar şimdiden üşümeye başladım ben:(

  4. Yamali bohca

    Gerçekten güzel olmuş elinize sağlık. Bende geçen kış iki şişle çorap örmüştüm ama benimkinde üst kısımdaki ajurlu desen yoktu yani düzdü. Sıcacık gözüküyorlar iyi günlerinizde kullanın. Ha bu arada songül08 dört şile nasıl çorap örüyorsunuz. Beş şişi biliyorumda dört şişi ilk defa duydum. Merak ettim. Ördüğünüz çorabı ve yapılışını yayınlarsanız sevinirim. Bizde öğrenmiş oluruz.

  5. absynthe

    yamalı bohça, çorapların ortasındaki ajurlu desen tamamen kendi uydurmam- hatta ikinci teki yaparken baya bi şaşırdım :P ama linkini verdiğim modelde saç örgüsü yapmışlar ortasına, o da güzel olmuş.

  6. esinsel

    çok güzel olmuş,bayılırım böyle çoraplara ellerine sağlık canım.arkadaşlar hepinize bir sorum olacak,beş şişin 8-10 numara gibi kalın olanları varmı acaba?ben birkaç yüncüye sordum kimisi yok,kimisi bilmiyorum dedi de.

  7. selmatozan

    eline sağlık çok güzel olmuş, renkleri de sıcacık, güle güle giy..esinsel çorap şişinin kalın numarası olmuyor benim bildiğim, ben çorap örmeye başlarken bütün numaralarını alayım dedim en son 4 numara buldum, zaten 2.5 ve 3 numaradan başkasını da çorap örmek için kullanmadım..

  8. esinsel

    çok teşekkür ederim selmacım yok demekki.ben bere örmek için düşünmüştüm :) dikişsiz çıkar hemde yapması daha kolay olur gibi geldi.bu işlerde sen ustasın,acaba üç çift şiş alsam kafalarını çıkarsam olurmu dersin?kış geliyor ihtiyacı olan okullara gene ufak ufak göndeririz,bu kez de böyle örsem diye aklımdan geçirmiştim.

  9. selmatozan

    Esinsel Ama o şekilde de şişlerin arkası pot kalmaz mı?Ben bu tür şeyleri misinalı şişle yapıyorum ama iki taneyle örüyorum, bir tane kullanılırsa şişin misinası uzun geliyor bu da örmeyi zorlaştırıyor..Geçen seferki organizasyona katılamamıştım, ama inşallah yine yapılırsa bu sefer ben de katkıda bulunmak isterim, sevgiler:)

  10. Figen abla

    ben 5 şişle örüyorum.boğazdan başlıyarak…bunların renkleri çok şeker…örülüşü de çok muntazam olmnuş..elinize sağlık…

  11. arkadaşlar yanlışlıkolmuş 5 diyecektim 4 demişim hata ördüğüm çorapları atım ama yayına alınmadı çocuklarıma örmüştüm renkli evet bende boğazdan başlıyorum

Bir Cevap Yazın

Mor inek örgü patik

| | 13 Yorum

Bu bulduğum inekli çorap, alttaki de benim yaptığım. Yapılışı blogcu‘da. Yukarıdaki gibi olmadı ama ayakta çok şirin duruyor bu örgü patik....

Enteresan:))))

| | 0 Yorum

Oje sürmek hiç bu kadar pratik olmamıştı:)))) Örgü damanızı çantanızda taşıyın:))) link...

örgü çoraplarım

| | 1 Yorum

merhaba arkadaşlarbunlar annemin bana yaptığı patik-çoraplar. özellikle kotun altında muhteşem duruyor. fotoğraflarda belli olmuyor ama bağcıklı olan ayakta converce gibi duruyor...

Bot ve çizme için çorap

| | 3 Yorum

Topuksuz, burunsuz bir çorap. Acaba ne işe yarar? Anlaşılan bot ve çizme içine giymek için. Çorapların, taytların üzerine giymelik. Tabii ki eski kazakların kollarından yapabiliriz rahatlıkla. Ya da sıfırdan örebiliriz....