Gri Keten Yazlık Çanta

-

yazlık çanta
Yazlık kumaş çantalara devam. Kumaşım gri keten bir kumaş, çiçekleri ise keçeden. Detaylar blogumda

wildpoppy

10 yorum gelmiş

  1. zulaltan

    ne kadar çalışkansınız sürekli yeni modeller üretiyorsunuz, bu çanta da her zaman ki gibi çok güzel olmuş kapağındaki desen devamlılığı da çok güzel.gününüzün ne kadarını dikişe ayırdığınızı merak ettim maşallah nazar değmesin.

  2. wildpoppy

    zulaltan, oğlum, eşim, arkadaşlarım, evim, işim den arta kalan tüm zamanlarda hobilerimle yada evimi güzelleştirme operasyonumla geçiriyorum ve çok huzur buluyorum bu yaptığım işlerle… Aslında yapmak istediğim öyle çok şey varki, hepsi aklımda, planlanmış, ama vakit yetmiyor tabii tüm planlarımı gerçekleştirmeye…

  3. zulaltan

    Facebook sayfanızdaki modellere baktım bayıldım bisiklet,ev figürleri taşıyan modelleriniz ayrı güzel hele puantiyeli, sarı, üzeri çiçek motifli çantaya valla hayran kaldım inanılmaz güzel.Kumaşlara ve renklere farklı bir hava katıyorsunuz bayıldım. Sizin bu kumaşçı İzmir’ de olsa hemen soluğu orda almıştım.

  4. wildpoppy

    zulaltan benim kullandığım kumaşlar standart her yerde satılan yerli mali dak kumaşlar, döşemelik kumaş reyonu olan yapı marketlerde bile var. Bir de İkea dan alıyorum kumaş. Sanırım hepsine İzmirde ulaşabilirsiniz. Bende kumaş çeşidi sıkıntısı çekiyorum, sürekli farklı kumaş arayışındayım.

  5. zulaltan

    sihir kumaşta değil o zaman siz onları bir tasarıma çevirince benim gözüme daha görünür oluyor o kumaşlar.kumaşçılar da daha algısı açık dolaşayım bundan sonra. teşekkürler.

  6. shane

    sevgili zulaltan’ın dediği gibi, sihir hakikaten sizin tasarım ve uygulamanızda. çok güzel olmuş bu çanta da.

  7. zulaltan

    sarı puantiyeli olan cüzdanmış tasarıma bakmaktan yazıyı görmemişim pardon.neyse siz onun çanta olanını da yapın bence.hırsız o cüzdanları görse parayı bırakıp cüzdanı çalar, o kadar alımlı yani.

  8. wildpoppy

    Bugün evde internette sıkıntı vardı, bakamamıştım buraya. Sevgili pygmalion ve shane çok teşekkür ederim. Sevgili zulaltan iyi fikir valla ben sarı puantiyeli çanta da yapayım, O sarı kumaşın rengi çok parlak olduğu için çantada fazla olur diye düşünmüştüm ama yaz geldikçe benimde ruhum parlıyor herhalde, şimdi düşününce iyi fikir gibi geldi. Teşekkürler…

Bir Cevap Yazın