Guaj boyayla şişe süsledim, oldu mu oldu!

-

Guaj boyayla şişe süsleme
Öncelikle bir cam şişe ediniyoruz. Güzelce yıkadıktan sonra boyalarımızla şişemize istediğimiz modeli veriyoruz. (istediğimiz modeli derken nasıl becerebiliyorsak öyle :D)
Vee hazır! Ben çiçekli yaptım. Ama üzerindeki yazıyı nasıl çıkaracağımı bilmediğim için biraz kötü oldu.

şişe süsleme
Bu da aynı yöntemle süslediğim bir sürahi örneği. Bir nevi abisi gibi :D

şişe süsleme

şişe süsleme

m.e.l.o.d.i

Henüz 12 yaşındayım.. İki senedir 10 marifet sitesindeyim ama bı hesabım yoktu. Sonunda oldu :-)

12 yorum gelmiş

  1. zulaltan

    bu küçükler benden daha iyi ifade ediyor yaptığı işleri :) ne güzel anlatmış ve de ne güzel olmuş ellerinize sağlık melodi hanım :)

  2. GGuven

    Canım.. Ne güzel yapmışsın. Bu senin ilk denemen. Cesaretin, gayretin tabii ki övgüye değer. Ben bir taktik vermek istiyorum sana. Boyayacağın zaman maskeleme bantı yapıştırıp öyle boyarsan sınırlar kaymaz ve ortaya çok daha düzgün çizgiler çıkar. Gerçi yuvarlak zeminlere bant yapıştırmak da kolay değil ama herşeye rağmen denemeye değer. Guaj boya suya girince erir. Bu durumda emeğin boşa gidebilir. Akrilik boya kullanırsan (Büyük yapı marketlerde sanat reyonlarında ya da kırtasiyelerde bulabilirsin) daha dayanıklı olur. Hadi bakalım yeni çalışmalarını heyecanla bekliyorum. Benim çalışmalarım BURADA Aralarından yapabileceklerini seçip fikir alabilirsin.

  3. 07melike5555

    Çok güzel olmuş. (Bu arada adaşız dostum.) Yazının görünmemesi için ilk önce beyaza boyayıp resimleri daha sonra çizebilirsin . :)

Bir Cevap Yazın