10 yorum gelmiş

  1. YAPTIM OLDU

    Step’te bu motiflerden oluşan halıyı ilk gördüğümde vurulmuştum.2.500 TL olduğunu görünce sadece hayallerimi süslemekle kalmıştı.Bu fikri çok beğendim doğrusu. Halı olmasa da en azından aynı motiflerden yastık yapıp acımı bir nebze hafifletebilirim.Elinize sağlık.

  2. shane

    ellerinize sağlık.

  3. Madam Roksalan

    yaptım oldu: aynen! stepte çok beğendim. sonra gidip bir sürü yün aldım. kahve tonlarda bir sürü de gül yaptım. aslında altına kaydırmaz denilen (bilmiyorum, annem öyle diyor..) şeylerden alıp dikersem halı da olabilirler, ama şöyle de bir şey var. Vakit alıyor; o kadar yaptıktan sonra da alıp yere sermeye gönlümüz razı gelmedi. Herhalde o güller de yastık olacak..

    Melek: koyu gsliyiz galiba:))

  4. senayatilgan

    Ana sayfadaki o renkleri görüp bu çelimsiz renkli yastık neye dönüşmüş olabilir ki demesem bu halini göremeyecektim …. Nasıl bir dönüşmüş bu ‘Tanrım beni baştan yarat’ programına gitmişte gelmiş gibi :) Saçlarına postiş, tırnaklar kirpikler eklenmiş, elbiseler ihtişamlı, topuklu ayakkabılar son moda, takılar son tasarım ürünler en bilindik markalardan :) Ay bu bambaşka olmuş bana bu izlenimi verdi gerçektende… Ellerine sağlık :)

  5. saqolera25

    iyi ki de bunu yapmışsın yoksa bilgisayarı kaldırıp camdan atacaktım ilk renklerini görünce : ) . şenay katılıyorum. lütfen bu kırmızı ve sarılı şeyler yapmayın sizi şikayet ederim : ) ( koyu bir fenerliyim de )

  6. senayatilgan

    saqolera25 :) Şimdi o da memleketlerimizin birinin bir takımı bişi diyemeyizde :) o yastık hakikaten ne gerek var evde yani :) Çiçekli hali ne kadar da harika olmuş neymişşşşşş neye dönmüş yani…. :)

  7. Madam Roksalan

    sagolera25 ve senayatılgan:)))
    güldüm çok size, fb-gs tartışması olmuş diyeceğim ama tartışmadan çok fenerliler dayanışması olmuş burda:)
    Neyse, bu sezon için tebrikler diyelim, takımlar da sonuçta bizim eğlencemiz için değil mi? Müsabaka olacak halk izleyecek, keyif alacak; ki düşünürsek galdyatörlerin çirkin insan dövüşmelerinden çıkıp Antik Yunan’da Olympos tanrıları için yaptıkları yarışmalardan günümüze gelen oyunlar bunlar.
    İzleyeceğiz, keyif alacağız, gerisi bitti gitti:)
    Bu didaktik yorumumdan sonra hepinize teşekkür ediyor, sevgilerimi sunuyorum efendim.
    İyi bakın kendinize.

Bir Cevap Yazın

Madam Roksalan

Psikolog

Hasır örgü modeli nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Video: Yağmur damlası örneği nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Zigzag tığ işi örgü yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi yıldız yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi iki renkli motif yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı tığ işi motif örneği

| | 0 Yorum

Tığ işi motif yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı örgü motif örneği

| | 0 Yorum

İstiridye örgü nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Video: Tığ işinde trabzan nasıl yapılır?

| | 0 Yorum