Çarşamba, Aralık 7, 2016
Güller ve Dudaklar Şimdi…

38 YORUMLAR

  1. Ahh keşke bunları yapabilecek birazcık sabır olsa bende, örgü ve dikişte hiç sabrım yok hiç sıkıntıya gelemiyorum.

  2. Sinosh yapımını anlatırsın di mi? Bende sarı olanı çok beğendim. Broş olanları da var sitesinden bakabilirsiniz

  3. embir benim güllerim böyle bunları şimdi size göstermek için hemen telefonla çektim o yüzden tam net değil kusura bakmayın.Ben tığla yaptım gülleri:

    Bu şekilde başlıyorum sonra altından ekliyorum kat kat oluyor gül gibi.Ayrıntılı resimlerini yazıyı yayınladığımda anlatırım embircim.

  4. vayyy harikasın sinosh, haydi çabuk yayınla, o çiçekten yapmasını biliyorum ama benim yaptığım gül olmuyor :))

  5. Sibella; Yok ben dolabımın bir kenarı çok boş duruoyrdu oraya astım süs niyetine:)) Ewimde yapma çiçekler wardı bu şekilde sarkan onlara bakınca neden örgüden olmasın bi deniyim dedim olduda:) Şimdilik orda asılı duruyorlar ama atkı olursa nasıl durur bilemiyorum hiç düşünmedim açıkçası :) Embir;Bende ilk başta beceremiyordum ama ananem sağolsun öğretti :)Yarın güzel ve ayrıntılı fotoğraflarını ekliycem artık ne zamana yayınlarlar bilemiyorum :))

  6. sarılar sarılar çok güzeller…artemis papatya hastalığı sende de mi var :))güncelleme:”gülleeeerr ve dudaklarrr şimdiii ne kadarr acı veee gizli””” tamam artık embir bu şarkı bügün dilimde:DD

  7. Embir, çok hoş gerçekten.Ben de Sinosh un ikinci resmindeki minik motiflerden renk renk örüp yeğenim için saç bandı yapmıştım.Siyah bandın üzerinde çok hoş durdular..Hediye etmemiş olsam fotoğrafını çekerdim :)Bi tane de kendim için yapıcam o zaman çeker koyarım inş.

  8. bunlar gerçekten harika olmuşlar.ancak o sarı kasımpatı gibi olanlar sanki farklı yapılmışlar.tığ işi gibi durmuyor.

  9. Papatya seven arkadaşlara embirden gelsin :))

    Bizi tanıyan herkes bilirSenle ben eskiden beriHiç derdimiz olmadan büyümüştük yanyanaHani çok sevdiğin o filmi gördükten sonraKısacık kestirip saçlarını içtin ilk sigaranıOh Papatya,Yüzümün haline bak,Seninle kim kalacak,Işıklar kapanınca?Benden çok uzaktaOh Papatya,Son bir defa bana bak,Seninle kim kalacak ışıklar kapanıncaBuradan çok uzaktaZaman mı değişti yoksa ben mi,Geride kaldı o günler?Aklım belli karışmış,Yüzümde gölgeler.Senin için saklayıp, sana getirip,Anlattığım herşeyArtık çok boş geliyorYalan tüm kelimelerŞimdi o günlere dönüp,Seni düşündüğüm anlardaHala üstümde kokun,Sesin kulaklarımda

  10. Şiir çok güzel, papatyalar bir harika.teşekkürler………tam bende gazeteliğn için sana cevap yazdım arkasındanda bunu görünce kendime malettim.;))))iyi geceeleeerrrrr…..

  11. m1 şimdiye kadar gördüğüm, en güzel örgü çiçekler bunlar, teşekkürler paylaşım için, fikir olabilir bizlere, ben de papatya sevenim, şarkıda süper.

  12. embir dünden beri dilime takıldı durup durup hiç farkında olmadan güller ve dudaklar şimdi …. diye giden şarkıyı söylüyorum yeni bi şarkı bulda değiştireyim şunu :=)çok güzeller teşekkürler.aaaa dur bakayım güllerin içinden canım …

  13. papatya gibisin beyaz ve ince ezilir ruhum ismin dudaklarımı yakıyor neden nedir bu çektiğim senin elinden…. güller ve dudaklar şimdi…..

  14. Arkadaşlar hepiniz süpersiniz. 10 marifetlik hanımlar olduğunuzu şarkılarınızla da gösterdiniz :) 1o marifet hanım sesler korosu iftiharla sunarrrrr :))))embircim papatyalar için teşekkürler çok güzeller…

  15. Hepinize teşekkür ederim, bu günlerde çok yoğunum, buraya da bakamaz oldum. Eve yeni geldim ve şimdi tekrar çıkmam gerekiyor. Bu arada ahşap tepsi ve gazetelik bitti, fotolarını da çektim, en kısa sürede yayınlayacağım. Birazdan sahibine vermek için çıkıcam (akşam kayınvalidedeyiz)

  16. Ohh ya beğenildi ama bende bittim, yaşadığım stresi az çok biliyorsunuz. Ahşap boyamadan alınan dersler; peçete tekniği zormuş, sprey vernik kullanmak embirin harcı değilmiş :))

  17. Beğenildiğine sevindim ama kendine haksızlık etme, daha ilk seferde pes edilmez ki canım, çalışmalarda her zaman acele etmeden yavaş yavaş yapmak lazım, yani bence. Atölyeye devam ederken herkes bir kaç şey yaparken ben bir taneyi bitirirdim, hoca derdi ki sen yavaş çalışıyorsun ama sonuç hep çok güzel oluyor. Ben acele çalışmayı hiç sevmem, sonuçtan hep pişman olurum sonra. Amaaan sen de gece gece neler anlatıyorsun diyceksin :))

  18. Yok yok haklısın ama bende maymun iştahlılık var. Çabuk sıkılırım uzun işler yapamam. Gerçi bu çalışmada acele etmedim de vernikleme işini beceremedim yahu :(

  19. dilevser çiçekler müthiş ama ben yapamadım bak unutmuşum, sayende hatırladım amma ne zaman yaparım bilemedim :))

  20. İnsan baktıkça keyif alıyor,doğanın cömertliği nasıl da hoş çalışmalara dönüşüyor becerikli ve sabırlı ellerde…Verilen emek ve ayrılan zaman düşünüldüğünde fiatları da çok makul, hatta böyle çalışmalar hiçbir zaman gerçek değerini bulamıyor ne yazık ki:(

  21. evet bende katılıyorum fiamma kardeşeemek çok fiyat az kırmızı güleri çok sevdim nasıl yapılıyor acaba .empir papatyalarıda çok severim paylaşım için sanada teşekkürler