Güllü Konserve Kutum

-

Bu da eski çalışmalarımdan birisi, peçete tekniği ile konserve kutusunu yenilemiştim. Detaylar embir‘de

embir

6 yorum gelmiş

  1. aytacrafts

    çok tatlı,cici olmuşlar eline sağlık.benimde çocukluktan kalma bi peçete koleksiyonum var çok güzel değişik peçeteler var aralarında ama hiç bilmiyorum ki tekniğini bunun biri bana öğretsin:))

  2. Yamali bohca

    Çok cici olmuşlar, ellerinize sağlık. Güle güle kullanın.Aytaç sen o peçeteleri iyisi mi bana göder:))) Ben değerlendiririm:)))

  3. aytacrafts

    gönderiim canım benim,o zaman az dur bide bebek sarıım içine peçetelerin:)malzemem bitmişti bugün aldım birkaç güne yaparım.

  4. embir

    ya hediye olayına girilmiş bende isterim ama:))Aytacım ben sana anlatırım çok basit zaten. Yukarıdaki çalışmamın linkine tıklarsan orada da daha önceki çalışmalarımın linklerini bulabilirsin. Orada anlatmıştım nasıl yaptığımı ama sana kolaylık olsun buraya da bakabilirsin. Sen beyaz akrilik boya, fırça, su bazlı vernik ve peçete tutkalı al zaten peçelerin çokmuş. Gerisi çok kolay.

  5. aheng

    Çok çok güzel olmuşlar,ellerine sağlık embirim,bu sıralar ben de taktım bu peçete tekniğine hatta başladım yapmaya,güzel olursa da ekliycem buraya,hatta yaparken senin bloğundaki bilgilerden de faydalandım,açıklaman için de ayrıca teşekkürler.

  6. embir

    canım benim ne demek, bu konuda amatörüm ama yardıma ihtiyacın olursa her zaman sorabilirsin canım. Merakla çalışmanı paylaşmanı bekliyorum.

Bir Cevap Yazın