Gümüş Patenler

-

Hemen denemek istediğim bir çalışma buldum, görünce ilkokula giderken okuduğum kitabı hatırladım. Süper ya bundan da buzdolabı süsü yapayım. Yazı yayınlanana kadar ben örerim bunlardan :) patenler

74 yorum gelmiş

  1. esinsel

    hemen kopyaladim embircim,öyle güzeller ki :)) benim de hemen yapasım geldi ama ataş yok galiba evde :( neyse listemde bulunsun,zira çok sevdim bir ara yaparim inşallah.

  2. embir

    hay allah ben bengi abla ile pişti olunca iki ayzım güme gitti :( o sebeple evde de ataç yoktu hemen ofisten alıp bu akşam yapıp ekliyorum :) Sözüm söz neredeydi bizim ataçlar???

  3. embir

    bakalım,evdeki iplerin şansınane çıkarsa bahtımaataçları aldım çantamagece eklerim buraya :))

  4. embir

    Ay yalancı çıkmayayım dedim hemen bir tane örnek olması amacıyla yaptım, ipim biraz kalın oldu ama bu nasıl olsa örnek olacak. Sonrakileri daha süslü yaparım.

  5. sesiber

    senden beklerdim sakagünüm, hep yaparsın böyle sürprizler. sabahın 6 sında takı eklediğini çook bilirim forumda. çook şeker olmuş.

  6. embir

    ay sakagun süpersin, valla bravo. Sen örerek mi yaptın?Ben tığ ile yaptım tunus işi ip kalın olunca yaklaşık 9-10 ilmekle bitti benim ki :))Sesicim biraz büyük bu küpe için büyük olur sanırım, ince iple yapayım o küpe olur. Bunu da broş yapayım :))Nurefsan ve gönüldenele arkadaşlarım çok teşekkürler.

  7. embir

    Efendim ataç boylarımı buradan daha net görebilirsiniz, ben ikinci sıradakini kullandım ama ip kalın olunca biraz büyük durdu :))

  8. embir

    aaa işte o taçtan yapılmuş yukarıdaki örnekte, yarın kırtasiyeye gidip öyle renkli ataç mı alsam? Senin ki de çok tatlı olmuş canım ya, örgü magnet çılgınlığından sonra sırada paten çılgınlığı olacak gibi, ha birde gerçek patik çılgınlığı var :))

  9. embir

    :)) ay Kızılay mı giydirdi derler ya bizimki de o hesap, yakında evlerimize gelen anlayacak aaa siz 10marifettensiniz galiba diye :))

  10. gonuldenele

    :))yok yok..aslında o kadar bilmiyor herkes herşeyi.biz burada görüyoruz ya.benim ördüğüm magnetleri kime verdiysem aaa nerden geldi aklına diyor.babetleri koydum sayfaya..millet açıklama istiyor.halbuki burada alası var:))ee şimdi de patenler populer olsun dimi..

  11. asyayaren

    patenler süper..ataçlar süperen önemlisi sizler süpersiniz.ne hoş şeymiş bu böle yaw…tutayım da ben bunu yaprım belki bellimi olur:))

  12. ahh ahha görüpte özenmemek ne mümkün:))çok güzel olmuş hepside.ehh tutayımda bi ara denerim.yapamazsam arar dururum sizi ona göre:))

  13. sesiber

    evinde örgü babeti, ataçlı paten küpesi, örgü magneti olmayan bizden değildir:))) hatta ergenekon misali ev baskınlarında evinde bunlardan bulunanı çete kurmaktan içeri atabilirler amman haa…

  14. embir

    :)) geh geh geh bizim çetenin adı ne olsun sesim? Marifet çetesi nasıl? Aman bizi de içeri atmasınlar :)) Bazı çalışmaları da gömelim mesela taşa transfer yapalım, yerin dibinden de onları bulsunlar, hohohoo ay çok güldüm.

  15. sesiber

    Fimodan silah, el bombası bilimum mühimmat yapalım, sabahları gıcık kadın programları seyreden kadınlara darbe yapalım. Bizim bir boncuk çetesi vardı eskiden “black beads” adında:))

  16. kondor

    sabahları gıcık kadın programları seyreden kadınlara darbe yapalım.

    ben varım ay zaten bi tarafım kasımpaşalı misali eylem yapasım var.

  17. embir

    tamam o zaman çete elebaşısı olarak sesiber, kondor ve ben olalım, kapımız üyelere açık :)))Ya s12’nin elmalarını el bombası niyetine mi kullansak? :))

  18. esinsel

    hepinize alkış….alkış….alkış arkadaşlarım.ellerinize sağlık,ne de güzel yapmışsınız,harikasınız :)))

  19. boncuk hanim

    Çeteye üye arıyomuşsunuz. Gerekli evraklerım hazır. Ama paten olması şartmı? Bunlar muadili. :D Kabul olurmu ? Ne dersiniz?…:DD

  20. yaa çete bende gircem.ama örgü olmaz hiçç yetenek yok anca öğreniyorum bende boncuk silahlarımdan bağışlarım olmamı???????

  21. embir

    boncuk hanım sizi çeteye dahil edebiliriz, gelecek vaad ediyorsunuz:)) Tabi elebaşı arkadaşlarımında onayını almam lazım, btugan bu akşam yapacağımız toplantı da senin de çeteye alınıp alınmayacağını karara bağlar sonucu size bildiririz :)))

  22. embir

    sen birşey yapmadın şeker, ör bir patik ya da örgü magnet olmadı paten hatta kulak çubuğundan kuzu da olur. Müraacatını yap bize alalım seni de çeteye :))

  23. Bengi Abla

    embir, sakagun, gonuldenele ve boncuk hanim hepinizin çalışmaları çok hoş olmuş.Keçe ile yapılmış , ataç ile paten süsü verilmiş :))bu projede belki ilginizi çeker . Ben denemeye fırsat bulamadım , örgünün yanına birde keçe patenler yapmak isterseniz taaa taaammm :))

  24. Nefertiti13

    bide bn yazmasam artk eksik hissederdim kendimi=) hemen dalayım dedim:p hepinizin ellernize sağlık bayanlar çok güzel olmuşlar. buarada ipin rengi çok güzelmiş yaa resmen gözümü aldı=) keşke bende sizin gibi örebilseydim =(

  25. nrhnmrl

    sizleri çete kurmak suçundan 1 sene boyunca çeşitli magnetler yapmak üzere cezalandırıyorum(paten hariç):=)

  26. embir

    teşekkürler arkadaşlar, sizlerin çalışmalarını da bekliyorum. Başvuru için gerekenler yukarıda yazıyor :))

  27. embir

    Yaptıklarınıoz güzel olmuş deyip kaçmak yok ç.ç :)) sizdende görmek isteriz :)) eee bu zamanda çete kurmak kolay değil :)

  28. SEMYIL

    “gümüş patenler çetesi” bu yaptıklarınızı maskot halinegetirip değerlendirmek istersenizbu yazıya bir göz atın derim :)http://www.10marifet.org/yazi/mutlu-cocuklar-icin-el-yapimi

  29. SEMYIL

    olamaz mı embircim bir sürü şey yapıyoruz.hobi adı altındayine hobilerimizi yapalım ama adresleri belli olsun.her kes 1 yerine 3-5 tane yapsa çığ gibi olur vallahi.

  30. bircoksey

    harikasınız, her biri çok güzel olmuş, gümüş patenler çetesine ben de katılabilir miyim ?embir, eklediklerini her zaman beğeni ile takip ediyorum.

  31. embir

    Ben geldimmm, çok eğlenceli ve bol gezmeli hafta sonum bitti sayılır. Ay bu hafta süperdi yahu.Dilevser ve Gece’nin çete üyeliği için gereken işlemler tamamlanmıştır. Yeni üyelerimize hışgeldiniz diyoruz :))

  32. dilevser

    Neduk ablacım bak eklenen saate sabah 5 te yapıp eklemişim bence bu not kırmamak için geçerli bir hafifletici sebep olur :) Bak hem sarı olan düz:) hem mavinin de foto çekiminde sorun var sanırım ama haklısın öyle ters duruyor..Ayrıca evet böyle değil de döne döne yapmak lazım onu da yapçam ama şimdi değil kollarım koptu temizlik yapmaktan :)

Bir Cevap Yazın

embir