Gümüş rengi taç, kolye ve bilekligim

-

takı tasarım
Çok süslü gümüş rengi bir ip buldum, tam benlik :) Ve onunla taç, kolye, bileklik yaptım. Ben seviyorum böyle şıkır şıkır şeyleri. Aslında başlarken niyetim 10marifet sergisi için hazırlayacağım pakete koymaktı bunları da, ama fazla süslü ve kokoş oldukları için bunları kendime ayırdım, sanırım kimse takmaz benden başka dedim :) Bakalım siz de beğenecek misiniz? :)

takı tasarım

Bunlar sevgili gliatasarımın önerdiği programla düzenlenmiş resimler.

takı tasarım

takı tasarım
Resmin gerçek hali de bu. Tarihi de çıkartmamı önermişti sevgili gliatasarim (Özgecim), ayarlarını yaptım ama bu resimlerden sonra ögrenebildim makine ayarlarını. Artık tarih görmeyeceksiniz. Yavaş yavaş ögreniyorum resim çekmeyi :)

elişi çalışmaları

elişi çalışmaları

12 yorum gelmiş

  1. senayatilgan

  2. zulaltan

    çok güzeller ellerine sağlık :) baktın beyaz zeminde tam istediğin gibi durmuyor kendi üstümde de sergileyim dedin heralde boynuna takınca daha net görünmüş :) bileklik ve taç çok güzel :) o programı ben de denedim iyi fotoğraf makinası ve iyi ortam ayarı gerekli her şeyi düzeltemiyor malasef o program :) benim fotoları o programda düzeltemedi malesef çok uzun yolum var sanırım

  3. shane

    elinize sağlık, evet ftoğraflardan tarih ayarı da kalkınca daha iyi olacak. gliatasarim’ın katkısını şahsım adına da es geçilemez kadar önemli. kendinize de yakıştırmışsınız :)

  4. yagmuryurek

    elleriniz sağlık takılarınız tokalarınız herşeyinizle kokoş ve güzel olmuşsunuz
    bende naçizane keşke kırmızı ya da koyu mor bi zemin üzerinde fotograf çekseydiniz dicem :) gri en çok bu renklerde belli olurdu :) ama şenaya katılıyorum sizde harika durmuş güle güle kullanın….

  5. esinlenmisdunya

    misafirlerim oldugu için bir iki gündür giremedim ama siz bu sürede yine döktürmüşşünüz serpil hanım ya..bayıldımm..ellerinize sağlık.:)

  6. ssserpil

    oooo yayınlamış yorum da almış bi sürü benım takılarım ben gelene kadar …ne hoşşş:)))
    arkadaslar hepınıze teekkk teekkk tesekkur ederımmm..yorumlarınıza bayıldım saolun:))
    senaycım resım konusunda gercektennn daha coookkk coookkk yolum var bencede..bu ayrı bır sanat bence ve bende malesef kı o yetenegın kırıntısı bıle yok:))
    )fılızcımmm tesekkurlerrr tatlimmmm…ınsallah sen benden daha basarılı olursun resım konusunda..ben umutsuz vaka oldugumu anladım:))
    shane cim çokkk tesekkur ederım begenmene cok sevındımm…
    yagmuryuregımm tatlımm kırmızı koltuga ben oturdum da cekıldım resmı kendıme fon yaptım kırmızıyı:)))
    ayamaya,tesekkurllerrr….
    esınlenmiş dunya yenıden hoşgeldın özletme kendını…
    ve senaat im tatlımmm tesekkurlerr kuzummm…artık konu mankenı yapacam kendımı tatlımm..:))))

  7. gliatasarim

    Ben çok beğendim bu çalışmanızı. Fikir çok güzel.

    Fotoğraflar için ise, yadsınamayacak bir gelişme olduğunu söyleyebilirim :)

    Çekim çadırı konulu yeni bir yazım var, öncekinin devamı olarak. Orada bahsettiğim çekim çadırı bu tarz renkleri fotoğraflarken çok işinize yarayacaktır.
    Gri soğuk bir renktir ve beyaz üzerinde de pekala güzelce fotoğraflanabilir.
    Nasıl?
    Şöyle;
    Öncelikle fotofuze evet, harika bir program. Fakat yazımda da belirttiğim gibi öncelikle fotofuze’da düzenlemek istediğimiz fotoğrafın çekilirken iyi kalitede olması önemli. Bu durumda biz fotoğrafı çekerken mümkün olduğunca doğru ışıkta çekeceğiz. Aydınlık bir fotoğraf her şeyin başı.
    Sizin fotoğraflarınızda neler daha iyi olabilirdi;
    3. fotoğraf fotofuze ile düzenlenmiş, düzenlenmeden önceki hali 4. fotoğraf sanıyorum.
    4. fotoğrafta sorun ne; aydınlık değil, ışık yetersiz.
    Bu durum hangi sonuca neden oldu; takılar simli ve gri. Beyaz zemin üzerindeler fakat ışık yetersiz.
    Siz bu fotoğrafı fotofuze’da düzenlerken, zemin beyazlaşıyor fakat takılarınız fotoğraf çekilirken yeterli ışık altında olmadıkları için silikleşiyor. Detaylar yok oluyor.
    Az ışık ile çekildiği zaman gölge oluşumu daha fazla. Programda düzenlerken gölgeleri de belirtmemiz gerektiği için takıların sınırları ile gölgeler birleşiyor ve program işini yaparken bu sınırları ayırt etmeyip tümünü işleme alıyor ve sonuç: sınırları kaybolmuş bir görüntü.

    Kendinize haksızlık etmeyin, çok kısa sürede harika görseller paylaşacağınıza yürekten inanıyorum :)

    Sevgiler,
    Özge.

  8. zulaltan

    özge hanım bu kadar güzel anlatılır mı valla bir de uzun yazmışsınız üşenmeden benim gibi kalın kafalı için bulunmaz bir öğreticisiniz :) allah tuttuğunuzu altın etsin elleriniz dert görmesin inşallah :) sizin bu yazdıklarınızı biriktirip kitap yapacaz vallahi :)

  9. gliatasarim

    Rica ederim, ben keyifle paylaşıyorum hepsini.
    Fotoğraf makineniz gelince, sizde göreceksiniz nasıl iyi fotoğraflar çekebildiğinizi :)

  10. ssserpil

    sevgılı özge cimm tekrar tesekkurlerrr..cekım cadırı fıkrınıde okudum cok begendım ama henuz uygulamaya gecemedım:))) makınam yenı ya ayarlarını daha tam ögrenemedım sanırım ama saatı kaldırdım artık o olmayacak en azından:))) guzel acıklamalrın yardımların ıcın ne kadar tesekkur etsem azdır özgecım saoll….

Bir Cevap Yazın

İnci bileklik seti

| | 0 Yorum

Jasper doğal taşlı bilezik

| | 0 Yorum

Kum boncuklardan kareli bileklik

| | 0 Yorum

El örgüsü bileklik

| | 1 Yorum

Miyuki bileklikler

| | 0 Yorum

Kumihimo bileklikler

| | 0 Yorum

Renkli arkadaşlık bileklikleri

| | 5 Yorum

Penye ipten tığ işi bileklik yapımı

| | 0 Yorum

Boncuklu tığ işi bileklik yapımı

| | 0 Yorum

Paracord nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Gül işlemeli kanaviçe bilezik

| | 0 Yorum

Etamin işi bileklik

| | 0 Yorum

Mavi çiçek işlemeli bilezik

| | 0 Yorum

Harf boncuklu makrome bileklik

| | 2 Yorum