Pazartesi, Aralık 5, 2016
Güneş gibi güneş

Güneş gibi güneş

11
İş yerindeyken olanaklarım çoktu. Bu güneşi yaldızlı kağıtları kes biç yaparak yaptım. Sabırlı biri olduğumu burdan anlabilirsiniz. Evimin duvarında hoş bir dekorasyon oldu. aslında merdiven boşluğunda sallanması gerekiyo ama oraya çivi çakma riskine giremedim :) korktummmm. Nasıl beğendiniz mi?

11 YORUMLAR

  1. Bence çok hoş olmuş eline sağlık.Ayrıca işyerindeki kağıtlarla birşeyler yapma merakı bende de vardır.Neler çıktı neler o sıkıcı saatlerde :))Ama çok zevkli değilmi :)

  2. Herkese günaydıneline sağlık cok hoş olmuş… cok beğendim ve bende işyerinden cok şey yaparım boş zamanımda ve rahatsam.. buarada nasıl kağıtlarla yaptınız bunları parlıyolarda merak ettım mine.. tekrardan eline sağlık çok güzeller :)

  3. arkadaşlar bunları yapalı 3 sene oldu bu yüzden yapım aşamasını fotoğraflıyamıyorum. (kusuruma bakmayın) Önce bilgisayardan bir güneş şablonu edindim ve büyük ebatta çıktısını aldım. Mukavvaya bu çıktıyı yapıştırıp kestim. Sonra parça pörçük kestiğim yaldız kağıtları yapıştırmaya başladım. Arkası gümüş yaldız , ön tarafı altın yaldız. Zor ve uzun süren bir çalışma.

  4. YALDIZLI KAĞIT HIMMM? İYİ FİKİR AMA COK HOŞ GÖRÜNÜYORLAR MESELA BUNDAN 3 BOY YAPILIP DUVARA BÜYÜKTEN KÜÇÜĞE EĞİMLİ DİZİLEBILIR BU BENIM FİKRİM GÜZEL DURABILIR DUVARDA YADA ORTALARINA AYNADA KOYULABILIR KESİNLİKLE YAKIN BI ZAMANDA BENDE DENIYCEM EMINIMKI COK ŞEKER DURUCAK…HETKESE KOLAY GELSİN…. :)

  5. çok beğendim,ellerinize sağlık. Daha büyüğü yapılıp yatak başı olarak duvara asılailir diye düşündüm aniden.Fikir şahane.