HALENİN HALISI

-

SEVGİLİ ARKADAŞIM HALE KIZLARININ ODASINA BU ŞİRİN HALIYI ÖRMÜŞ ÇOK HOŞUMA GİTTİ..ORTASINDAKİ SİYAH PELUŞ,ETRAFI KİRPİ İPLERLE ÖRÜLMÜŞ,ÇİÇEKLERİDE KENDİ ÖRÜP EKLEMİŞ..HARİKA OLMUŞ..RESİMLEYİP SİZLERLE PAYLAŞMADAN EDEMEDİM…ARTIK ELİMDE FOTOĞRAF MAKİNESİYLE GEZİYORUM ZATEN.))

14 yorum gelmiş

  1. kriizantem

    oyyyyyyyyyyy bayıldım ben buna..Niye ben yatak odası için halıyı örmeden göndermedin. Böyle yapardım. Neyse canım bende başka odaya yaparım.

  2. GzMZe11

    evet bende çok beğendim bigün evm olduğunda bende yaparım inş. bu yüzden arşivime ekliyorum çok tşkler :)

  3. gurbet kadini

    Arkadasinin ellerine saglik cok guzel olmus acaba nasil yapti bende kizimin odasina yapsam diyorum sizce pembenin renginin yanina hangi renk yakisir.

  4. yenihayat54

    çok sağolun arkadaşlarrr..arkadaşım bu yorumları görüncee çokk mutlu olucak..hemen haber vereyim okusun..marifetli arkadaşım birazda internet bilgisini arttırmasını söyleyimde,kendi on marifetin tadını çıkarsın..bölede emanet olmuyokİ:))

    gurbet kadini diyor ki;Arkadasinin ellerine saglik cok guzel olmus acaba nasil yapti bende kizimin odasina yapsam diyorum sizce pembenin renginin yanina hangi renk yakisir.

    orta kısmı siyah hazır satılan peluşlardan..etrafına kirpiden çerçeve örüp dikmiş canım..pembeye siyah,fuşya gider bence..fikri olan söylesin..

  5. yenihayat54

    dünden beri 10 marifete giriş yapamadım,yorumlarınız okuyorum cvp veremiyorum,kabus gibi,okuyorum ama sesim çıkmıyor:)yorumlarınız için teşekkürler..cnm arkadaşıma da okuttum çok memnun oldu,duygulandı..onun adına ben sizlere teşekkür ederim..dolunay arkadaşım,kaymaması için halının altına kaymaz diye satılan plastik parçalardan dikmiş..arkadaşıma bir de blog açtım,diğer marifetlerinide ordan görebilirsiniz..

Bir Cevap Yazın

yenihayat54

3oğlum ver 1 kocamdan(herkesin bir kocası var gerçi:))ayrıca şükür bir taneler,birkaç tane olsa kim çeker onları:)) vakit buldukça yaptığım hobilerimi sizlerle paylaşmak için burdayım..

Penye paspas nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Penye ipten ayıcıklı paspaslar

| | 0 Yorum

Yiğit Özgür karikatürlü paspas

| | 1 Yorum

Penye ipten paspas, puf ve sepet – seher duman

| | 1 Yorum

Penye ipten örgü paspas yapımı ve modelleri

| | 0 Yorum

Kumaş ip ile el örgüsü paspas

| | 2 Yorum

Eskimiş havlu çarşaftan pufidik paspas

| | 1 Yorum

Tığ işi tüylü ipten paspas

| | 0 Yorum

Penye ipinden paspas yapımı

| | 2 Yorum

Kurbağalı örgü çocuk odası paspası

| | 0 Yorum