Cumartesi, Aralık 3, 2016

HALENİN HALISI

14

SEVGİLİ ARKADAŞIM HALE KIZLARININ ODASINA BU ŞİRİN HALIYI ÖRMÜŞ ÇOK HOŞUMA GİTTİ..ORTASINDAKİ SİYAH PELUŞ,ETRAFI KİRPİ İPLERLE ÖRÜLMÜŞ,ÇİÇEKLERİDE KENDİ ÖRÜP EKLEMİŞ..HARİKA OLMUŞ..RESİMLEYİP SİZLERLE PAYLAŞMADAN EDEMEDİM…ARTIK ELİMDE FOTOĞRAF MAKİNESİYLE GEZİYORUM ZATEN.))

14 YORUMLAR

  1. oyyyyyyyyyyy bayıldım ben buna..Niye ben yatak odası için halıyı örmeden göndermedin. Böyle yapardım. Neyse canım bende başka odaya yaparım.

  2. Arkadasinin ellerine saglik cok guzel olmus acaba nasil yapti bende kizimin odasina yapsam diyorum sizce pembenin renginin yanina hangi renk yakisir.

  3. çok sağolun arkadaşlarrr..arkadaşım bu yorumları görüncee çokk mutlu olucak..hemen haber vereyim okusun..marifetli arkadaşım birazda internet bilgisini arttırmasını söyleyimde,kendi on marifetin tadını çıkarsın..bölede emanet olmuyokİ:))

    gurbet kadini diyor ki;Arkadasinin ellerine saglik cok guzel olmus acaba nasil yapti bende kizimin odasina yapsam diyorum sizce pembenin renginin yanina hangi renk yakisir.

    orta kısmı siyah hazır satılan peluşlardan..etrafına kirpiden çerçeve örüp dikmiş canım..pembeye siyah,fuşya gider bence..fikri olan söylesin..

  4. dünden beri 10 marifete giriş yapamadım,yorumlarınız okuyorum cvp veremiyorum,kabus gibi,okuyorum ama sesim çıkmıyor:)yorumlarınız için teşekkürler..cnm arkadaşıma da okuttum çok memnun oldu,duygulandı..onun adına ben sizlere teşekkür ederim..dolunay arkadaşım,kaymaması için halının altına kaymaz diye satılan plastik parçalardan dikmiş..arkadaşıma bir de blog açtım,diğer marifetlerinide ordan görebilirsiniz..