Halime’nin Tacı

-

En çalışkan ve becerikli öğrencilerimden Halime’nin Teknoloji ve Tasarım Dersi, Yapım kuşağı kapsamında Tasarımımı Üretiyorum Etkinliğinde yaptığı tasarım çalışmasıdır.Bu tasarımı yaparken siz sevgili 10mariferçilerden de bol bol ilham aldı ve bu siteyi inceledi. Sonuçta kendine has, yaşına ve becerisine uygun bir tasarım ortaya koydu ve benden 100 numero aldı:)Tasarımını renkli temizlik bezleri ve düğme ile oluşturdu.Kendisinin ileride sıkı bir 10marifetçi olacağına eminim.

17 yorum gelmiş

  1. gonuldenele

    Canım yaa.nasıl güzel yapmış.çokya yakışmış.E böyle öğrencilere sahip olmakta bir öğretmene epey gurur verir değilmi?

  2. sesiber

    Halime’nin geleceği çok parlak ve bir de kokoş olacak sanırım. Marifetçinin kokoşu makbuldür, iyidir. Eh öğretmeni de marifet deposu olunca Halime’ nin aynı zamanda şanslı olduğunu da söylemek lazım.

  3. esinsel

    kutlarım halime :) bizim keçe çalışan arkadaşlarımız,taç uygulaması yaptılar mı? hatırlayamadım.yapmadılarsa bu da halimeden onlara fikir :))

  4. fiamma1

    Muhteşem olmuş sevgili Halime ellerine sağlık:) Öğretmenini de canı gönülden tebrik ediyorum ve varlıkları ile gurur duyuyorum senin gibi öğrenciler yetiştirdiği için:))

  5. Kapkaracamdankelebek

    aaa Halime de 1Omarifet’e gelmiş, çok sevindim.üzüm üzüme bakabaka kararır atasözünü somutlaştırdık yani:)hoşgeldin:)fiamma1, güzel sözlerin için çok teşekkürler:)

Bir Cevap Yazın