Halley’li 3 Renkli Tatlı

-
İftar sofranıza renk katacak Halley´li 3 Renkli Tatlı, vişne tadında, muhallebisi tam kıvamında!Malzemeler:Vişneli Tatlı için:
* 3 su bardağı vişne suyu,* 1 su bardağı su,* 3 çorba kaşığı tozşeker,* 3 çorba kaşığı nişasta (tepeleme).Sakızlı Muhallebi için:
* 4 su bardağı süt,* 1,5 çay bardağı tozşeker,* 1 kahve fincanı un,* 1 çorba kaşığı pirinç unu,* 10 gram margarin,* 1 adet damla sakızı (nohut büyüklüğünde).6-8 kişiliktir.Hazırlanışı:
Vişneli Tatlı için tüm malzemeyi sos tenceresinde karıştırın. Muhallebi kıvamına gelince ocaktan alın. Servis bardaklarına paylaştırın.Sakızlı Muhallebi için damla sakızını havanda ezin. Muhallebi dışındaki tüm malzemelerle birlikte sos tenceresine alın. Birkaç taşım kaynayınca margarini ekleyin. Birkaç taşım daha kaynatın. Ocaktan alın, vişneli tatlıların üzerine paylaştırın.Halley’leri bütün olarak tatlının üzerine yerleştirin. Buzdolabında soğuttuktan sonra servis yapın.

50 yorum gelmiş

  1. Ben de pastasını yapıyorum çok pratik ve lezzetli oluyor ama zaten halleyin kendisi pasta gibi oruç oruç yapılır mı bu ya olmaz olmaz yanlış ,bugün halley satışlarında patlama olabilir. :)halleysedim

  2. alya nurten torum diyor ki;ne biçim tatlı bunlar.halley fabrikası sahibi hepsi iğrenç.bi daha halley yemicem.

    sen hangi tatlıları yapıyon alyacım :)) senin tarzın nedir :)

  3. bende yapıyorum halleyle birşeyler, bisküvili pasta yapılırya uyduruk, bir pötübör, bir puding sırayla onun arasına halley ufalayınca daha lezzetli oluyo

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin