Pazar, Aralık 4, 2016
Hanım bunu bir satsa dilenmeye ne lüzum…

27 YORUMLAR

  1. fiyatı görünce gözlerim yerinden fırladı.geçenlerde ben de bi taneye başladım.satsam mı diye aklımdan geçti gitti walla,eğer bu fiyata alıcı bulacaksa süpermiş :))

  2. ee yuh yan.bu ne fiyat.biz ucuza veriyoz gene tık yok.bende yaptım son sitemde var.2.ninde motifler hazır eklenecek.merak edenler nagice’ye bakabilir..

  3. Bizim ülkemizde nedense el emeği çok para etmiyor, bu nedenle çok üzgünüm, Avrupa ve Amerika’da gerçekten iyi para kazanılıyor el emeğiyle, aslında bizim bu da ne dediğimiz en basitinden şişle örülmüş bir lif bile iyi para ediyor, burada 1 liraya zor satarsın. O nedenle çok emek verdiğim hiçbirşeyi karşılığını alamayacağım için satmaya kıyamıyorum, mesela şile bezi işlemelerimi…

  4. bizim ülkemizde hemen hemen herkesin eli şiş-tığ tuttuğu için,el örgülerine pek para vermiyor insanlar…bu el işlerinin en güzel pazarı yunanistan’da:(

  5. Evet Fgen abla çok haklısın.biz de hemen herkes az da olsa biraz anlıyor bu tığ-şiş işlerinden.kendi bilmese annesi,kayınvalidesi biliyor.alacağıma onlara yaptırırım diyor insan :)bu arada ben de düşündüm,yatak örtüsü olarak yapıyorum bu motifleri.ve bir haftada bitecek bir iş değil malum.istesem de satamam bunca el emeğimi :)

  6. Dimi ama kızlar,bencede çok abartılı bir fiyat bende gördüğümde yuh yani dedim,tamam evet çok güzel bayıldım hatta,bizim ülkemizde niçin el emeğinin karşılığı yok,aslında kıymetinide pek bilen yok gibi geliyorya bana, neyse,kıymet bilene hediye ederiz bizde oda güzel birşey:)

  7. banuca sakın satma o işlemelerii..ay değerinin altında satılmalarına gönlüm razı olmaz valla…ay ben çok üzülürümmm………….

  8. ben de tığ işi bir yatak örtüsü örmüştüm ama satmaya kıyamadım.fakat bu fiyata satılabiliyosa hemen satabilirim iki üç tane daha satsam bir araba parası çıkar galiba (:-)

  9. evet evet fiyat abartılmış. tamam güzel ama çok daha güzel işler biliyoruz daha ucuza satılan. altın işleme falan olsa eyvallah..bizim emek emek yaptığımız tel kırmalar bile okadara gitmiyor :))

  10. Gördüğüm en iç açıcı hanım dilendisi bu. Renkleri çok hoşuma gitti. Ama ben yapamam. Yapabilsem eğer hayatta satmam. Fiyatı neymiş ki dur merak ettim şimdi…

  11. orijinal fiatını da gormuşsunuzdur umarım yani indirimli daha ne istiyorsunuz der gibi:) Kızlar hepiniz birkaç parçasını örsek her hafta birimize yaparız kurrayla alan birleştirir isteyen birleştirip kendikullanmazsa satar:))) ben ciddi ciddi duşunuyorum ozellikle renkler konusunda:)boyle birşeye sahip olmayı iserim bir tane olsun da…

  12. ay altın günü gibi, ne güsel fikir fiammam. ama benim öğrenmem lazım acilen bu modeli… annem biliyor ona sorarım. katılan olursa ben varım:))

  13. amaaaan noolcek ayol yedi yüz dolar de ,anneannem bin lira diyenlere ceviz bini mi buuu derdi.o zamanlar cevizin bini bir paraymış demek ki….ben 3 ay boyunca gördüğüm hiç bir kadının ne elinde ne üstünde el işi birşey görmedim.demek ki los angeles hatunları el işi sevmiyor.evlerini görmedim tabii:)acaba kimler alıyor…peki bunlar nee ,fiyatı 49 dolar

  14. Süper fikir fiammacım her gün birer motif örmekte ne var seri üretime bile geçeriz valla,yeterki satılsın bu fiyattan,ben indirimli fiyata bile razıyım:)))