55 yorum gelmiş

  1. şunada bakın ne şirin değil mi?gerçi kalmadı artık bu süpürgeler ama balkon falan için hala kullanıyoruz.böyle ne hanım hanımcık olmuş.bu arada herkeze günaydınnn.muccckkkk

  2. ayy yazık buna kıyılırmı hiç.insan süs olarak koyar kenara.süpürge olarak kullanmaya acırım ben bunu.ama süslü hanımlar için birebir doğrusu.bu süpürge ile süpürmekte ayrı bir hava yani….

  3. nalana

    oklavaya kılıf ören türk aklından sonra ,dekorasyon amaçlı olduğunu düşünerek bakıyorum olaya.

    yorumsuz

  4. bu arada kondorcum senin şu imzan var yaaaaa..her gördüğümde dışarı fırlayıp.simit alasım geliyor.sıcak simit ve beyaz peynir ve çay offf offfff….süper üçlü

  5. guney01

    sesiber diyor ki;Balıklar boya kimyasallarından ölür ya da iplere dolanıp boğulurlar; bunları atıyorsan balık atma, yok balık atacaksan bunları atma uzaycım. :))

    iplere dolanip bogulur.koptum yaaawww..ehehehee

  6. Anladığım kadarıyla hepiniz oldukça gençsiniz,neden?Ben buzdolaptaki yumurtalara tek tek dantel örtü örüp giydiren Erzurumlu hanımlar biliyorum,(çeyiz işini abartmada üstlerine yoktu benim gördüklerimin)Vitrindeki bardaklara giydirilen tek tek örtüleride saymayacağım. Çaydanlık örtüsü olmayan kızı gelin bile almazlarmış. Sürahisinin giydirme örtüsü halen duran kayınvalidemi saymazsam olmaz.Yani bundan 40-45 sene önce bunlar çeyizin ayrılmaz parçalarıymış.Zavallı kayınvalideme benim gibi bir tek danteli dahi olmayan gelin hak mıdır?.Her seferinde söylenir durur benim çeyizimin olmamasına

  7. nokturn

    Ben buzdolaptaki yumurtalara tek tek dantel örtü örüp giydiren Erzurumlu hanımlar biliyorum,(çeyiz işini abartmada üstlerine yoktu benim gördüklerimin)Vitrindeki bardaklara giydirilen tek tek örtüleride saymayacağım

    af buyrun: yuh artık!!!

  8. saatoniki

    buzdolaptaki yumurtalara tek tek dantel örtü örüp giydiren

    olaydaki son nokta budur diye bağırasım geldi heyecanla, ama aynı anda …………….?? olur mu olur valla..benim gözüm yıldı billa..

  9. kondor

    allahta seni güldürsün nokturn sesimle bir kahka attım ki sorma.af buyrun, yuh artık girişi giydirilmiş yumurtalara en güzel cevaptı.

  10. asyayaren

    nokturn cum evet bende

    asyayaren diyor ki;töbe töbeeee arabaya resmen kılıf örerlerse koccccaaaa arabaya süpürgeyede örmüşler çokmu hıh:)))

    bu yzımda demiştim ama resmi kaydetymemdiğim için ekleyememiştim işte bende bu araba kılıfından bahsediyorum :)

  11. nalana

    buzdolaptaki yumurtalara tek tek dantel örtü örüp giydirenolaydaki son nokta budur diye bağırasım geldi heyecanla, ama aynı anda …………….?? olur mu olur valla..benim gözüm yıldı billa..

    şimdi bütün bunlarda bir eksik varduvarda duran gazlambasına örülen o güzelim dantel kılıfı unuttunuz,cahil şeyler ,allh bilir siz elektriksiz köy,gaz lambası bilem de görmemişsinizdir…bizim zamanımızdaaaa

  12. sefa97

    gördüm… gördüm nalan öğretmenim;çocukken, komşumuzun mutfağında ki sarmısak döveceğinin sapına örgüden kılıf geçirdiğini gördüm…artııııı dediğiniz gibi gaz lambasında da kılıf vardı…annemin ütü, oklava kılıfı hala duruyor..saklıyorum valla!

  13. pes valla 10 ayda bitmiş araba….bende süpürge kılıfını görünce masum masum.insanımız hiç üşenmemiş ne hanım hanımcık bir şey yapmış ddemiş ve eklemiştim.ama şoklardayım yumurta kılıfları falan.hele araba son nokta…….

  14. kondor

    Aslen şu saptamayıda yapmazsam içim rahat etmeyecek.Söz konusu ettiğimiz hayretlere düşerek örgüsüde olur mu dediğimiz bir sürü meteryalinin, japon örme sanatı adı altında sunumları bizde hoş fikirler yaratırken, kendi dünyamızdakiler bir garip duygulanım yaratıyor. Misal: (atlamayalım !) 80 yıllara damgasını vurmuş taksi arkası karpuzu. Ama onların ki sanat adı altında marifet alırken bizim ki çeyiz oluvermiş. Her nasıl olursa olsun hepsinin ana başlığı “ben de bunu yaptım” değil mi? Eksik biz de o zaman; yaratıcı insanımızı craft aleminde tanıtamamışız demektir. Kafamdakini tam da anlatamamış olmanın sıkıntısı ile benden bu kadar derim.

  15. ve kondorcum tam olarak anlayamamakla birlikte anladığım kadarıyla bir çok dalada aynu durum söz konusu değilmidir zaten.en basitinden farklı ve garip birşey yaparsın ilk dışlayan çevrendeki ailen ve arkadaşlar olur.komşu yapar ne kadar yaratıcıymış denir.:))))))

  16. asyayaren

    anladığım kadarıyla bir çok dalada aynu durum söz konusu değilmidir zaten.en basitinden farklı ve garip birşey yaparsın ilk dışlayan çevrendeki ailen ve arkadaşlar olur.komşu yapar ne kadar yaratıcıymış denir.:))))))

    katılıyorum katılıyorum

    alkışşş
    alkışşş
  17. nalana

    ilayef seni ilk kez okuyorum ,baktım marttan beri bizlesin ama ben yeni gördüğümden kolonyamı şekerimi bizzat cebimden -ilgililere duyrulur-aldım hoşgeldine geldim.yazdıklarını sevdim,katılımını bekliyorum.

  18. asyayaren

    alonenesbende bu ağacı görmüştüm ama ben bu ağacı kaplamanın başka bir amacı oldudğunu düşünüyorum eğer farkettiyseniz ağaçta tahta salıncak gibi birşey var içinde de küçük bir çocuk sanırım çocuğun bi tuhaf olan annesi çocuğun ayaklarına börtü böcek dal falan batmasın diye yapmış bunu diye düşünüyrum ben çıplak ayak çıkarken acıtmasın diye yada yanlış düşünüyorum yada bir insanın koca ağacın dallarını akılsızlığından değil de mutlaka bir mantığı vardır düşüncesine kendimi inandırmaya çalışıyorum :))))))

  19. olabilir valla asyacım…kimbilir…ama büyük uğraş doğrusu koskoca ağacı hiç üşenme kapla.azmi kutlamak lazım :)))

  20. asyayaren

    evet btugancım sadece sabrını ve azmini kutalrım benama hiç aklını kutlamam vallayok artık yanipc başına ilk defa geçtiğim zmaanlar görmüştüm ben bu ağacıkaydedip flaç belleiğme evde göstermiştim herkeseanneme eşime herkeseyuh dedlier :)))

  21. alonenes

    içinde de küçük bir çocuk sanırım çocuğun bi tuhaf olan annesi çocuğun ayaklarına börtü böcek dal falan batmasın diye yapmış

    bayan ağacı örene kadar çocuk büyümüştür bence:))

  22. asyayaren

    hi hi hi haklısın alonenes

  23. :))) bencede yada öngörülü bir insan olarak daha çocuğu doğmadan başlamıştır örmeye çocuğum büyürde bu ağaca çıkmaya kalkarsa ayaklarına çalılar batmasın diye…….

  24. embir

    Aman Tanrım burada neler olmuş böyle, bu örgü çılgınlığının sonu ne olacak? Aslında bende örgüden erkekler için iç çamaşırı görmüştüm eskiden çok komikti. Zamanı ve sabrı bu kadar bol olan kadınlara bunun yerine kitap okumalarını öneriyorum :))

  25. nalana

    tam ben bu yorumları okurken trt gap da üzerinde çiğ damlacıklarının mücevher gibi parladığı muhteşem bir örümcek ağını gösteriyordu.izledim ve düşündümyapın örün üretin ,beğenen beğensin,beğenmeyen beğenmesin,yorum yazıp dalga geçmemiz bile o emeğin bir işe yaramasıdır :) bizi bu kadar konuşturduğuna göre”baki kalan bu kubbede bir hoş seda imiş”!!!!

  26. asyayaren

    aslında ufaktan ufaktan eleştirmemiz bu kadar sabrı o kişinin nerden bulduğunu merakımızdan ve imrenmemizden :))

    yapın örün üretin ,beğenen beğensin,beğenmeyen beğenmesin,yorum yazıp dalga geçmemiz bile o emeğin bir işe yaramasıdır :) bizi bu kadar konuşturduğuna göre

Bir Cevap Yazın

Örgü modelleri dekorasyon fikirleri

| | 0 Yorum

Video: Tığ işi sihirli halka nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Tığ işi motif örnekleri – cndnyprk

| | 0 Yorum

Örgü modelleri, örgü dünyası

| | 0 Yorum

Video: Örgüde eksiltme ve kol kesimi nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Hasır örgü modeli nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Örgü hayvan figürlü bebek dönencesi

| | 1 Yorum

Video: Yağmur damlası örneği nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Çatalla ponpon nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Zigzag tığ işi örgü yapımı

| | 0 Yorum