Cumartesi, Aralık 10, 2016
hapy hallowen kostume

12 YORUMLAR

  3. yorumlar bu çalışma ile paralel mi gitmiş:))) şubat kahvesi bence sen daha fazla kafana terlik yemeden çık. bak aytacın üstüne demir kapıyı kapattı. korkma şubat kahvesi.ben şimdi seni kurtaracağım.incili kız özür diliyoruz.yapma etme. aytacı serbest bırak.şubat kahvesine acı.çoluğu çocuğu var. yap bi büyüklük.sen büyüksün.sen güçlüsün….onlar yanlış söylüyor.ne olmuş canım bizim gençliğe falan. şubat kahvesi de konuşuyor işte..kızları kesip doğrayıp.çöp konteynırlarına mı atıyorlar.ya da bayram şekeri toplayan kız çocuklarına .. :((((( bizim gençlerimiz böyle korkunç şeylerden esinlenecek kadar vahşiler mi? cahiller mi? bu sadece bi kostüm işte. ama kendini bilenler için bir kostüm. bizim sitede bundan etkilenecek kimse yok. önemli olan yorumlarda güzelliklerin can bulması. bazen yorumlar beni böyle resimlerden daha çok korkutuyor.insanlar bir çırpıda diğerini harcıyor.insanların birbirlerini üzmesine seyirci kalamıyorum.ben de bunun için özür dilerim. eğer hala bana kızmamışsanız.size arkadaşlık dolu yorumlar diliyorum.hem de tüm samimiyetimle.tabi eğer kabul ederseniz.

  4. yok yok silmesinler. ben seni anlıyorum.bir aydır birçok ülke böyle hazırlanıyor bu partiye. ama bizim ülke..ne deyim..boşver ..ikinizi de öpüyorum.

  7. bir sürü zamanımı ve zamanımızı çaldınız siz bile bu yazıya burda emek verdiniz farketmeden ilk saldıran sizsiniz ben daha ii bişey yapıp tüm yorumlarımı sileceğim sizi güzel eleştiri!!! lenizle başbaşa bırakıyorum ayrıca burası 10 marifet bu sitede yorum yazmanında okumanında ayrıcalığı vardır eleştiriye açıklık demek ağzıma geleni söylerim demek değildir neyse uzatmaya gerek yok

  8. işin komik yanı siz yorumları silince herkes bana gerizekalı gözüyle bakacak.:)) kendi kendine konuşuyo bu.. …. :)) kayışı koparmış… gerçekten resimden korkmuş yani diyecekler:)))))))))))))

  9. :) yok sevgili polyanna barış elçisiymiş diyecekler elinize emeğinize sağlık şimdi bunu emekten saymazlar ama olsun zamanınıza sağlık