Pazar, Aralık 11, 2016
Harika bir takvim tasarımı..

8 YORUMLAR

  1. Hmmm şirin gözüküyor. Kenarına post-it tarzı birşey yapıştırılabilir olsaydı çok daha kullanışlı olarabilirdi. Hem haftanın hangi günü olduğunu anlayamıyoruz.Pazartesi, salı, çarşamba…Rakamların ve ayların cırt cırt olması şirin görünümünden sonra beğendiğim başka bir yanı.Ben toplam olarak kullanışsız buldum… Geliştirilip hem güzel hem kullanışlı olabilir.

  2. Haftanın hangi günü olduğunu söyle buluyorum baştan say…Pzt. Salı vs…Ayrıca bunu bütün aylara cırtcırtlarla uygulayabilibilibiliyoruz.Sen bi geliştiriver bakalım nasıl bi şey olacak…:))Şaka bi yana ben gerçekten beğendim arkadaş uğraşmış..Bu ara Asmunikala ne demek? Amidala gibi gelio kulağı Starwarstan falan mı?

  3. asmunikal bence onlar gerçek bir takvim değil, takvimden esinlenilmiş bir duvar dekoru yapmak istemişler. Onun için bu kadar kusura gerek yok.

  4. Ben sadece görüşlerimi söyledim… Bence ilk bakıldığında ne olup bittiğinin kavraması gerek bir araçta… Ayların cırt olayını ben de beğendiğimi belirtmiştim. Siteyi incelerseniz gerçek bir takvim olarak tasarlandığını görürsünüz…Siz becerikli hanımlar eğer yapmak isterseniz daha kullanışlı olarak yapın demek istedim… Bana gelince ben bilgisayarımla mutluyum bu işler beni aşıyor :)moonless,Aşmunikal hitit kraliçesi. Ahmet Ümit kitabında isme ilk orada rastlamıştım…

  5. Post-it konusunda şöyle bir alternatif olabilir bence. Hani alt tarafta minik boş bir alan varya -kare kare bölünmüş- oraya postiti yapıştırabilir. Tutmama ihtimaline karşı çift taraflı bant kullanabiliriz. En altada kumaşın yine üstüne olacak şekilde minik bir lastik dikeriz -biye mi deniyordu hah birit- işte birit gibi. o da kalemi tutar böylece. Günleri eklemeye gelince en üstte şerit halde kırmızı üstü beyaz puantiyeli bir kumaş var. Onu rengarenk halde dikeriz -düğz renklerde- ve üzerlerine işlemeyle ya da kumaş kalemiyle/boyasıyla günlerin kısaltmalarını yazarız. Hani şu haliyle verseler elimize sökmeden yeniden yaratabiliriz diye düşünüyorum :pÇok hoşuma gitti bu moooooooonlesssssssssssssssss ablacım. Denemeye cesaretimin olacağı günü sabırsızlıkla bekliyorum :)

  6. ne mesai beee,ömür tükettim okurken..yahu bu kadar çok konuşacağınıza yazın veya çizin allahaşkına,anlayamadım bir okuyuşta.