25 yorum gelmiş

  1. mavisofra

    yettim cnmmm :D:D bana kaldı mı çikolata ben hobi odasınadaki rafları çikolatayla doldurmaya gelmiştim:)))))))))))))

  2. GGuven

    Hepsi birbirinden güzel ama bunlar bana ait olsa bile asla böyle düzenli olamaz. O kadar dağınık çalışıyorum ki..

  3. farfin

    okuyanım al canım:)canımıniçisi ruh ikizimiyiz neyiz canım bu kadar olur sanki cümleyi benim yazımdan kopyalayıp buraya yapıştırmışsın gibi hayret valla:)))))))))))))

  4. farfin

    bende ggvencim ama sanki ilk resimdeki gibi çok raflı gözlü çekmeceli bi şeyim olursa daha düzenli olabilirmişim gibi geldi bende herşey kutu,kutu her taraf kutu halada kutu toplarım kaplayıp kaplayıp dolduruyorum içlerine işte asıl dağınıklık ve kalabalık orada başlıyor sonra ne nerde bulamıyorum saatlerce:)))))))

  5. farfin

    beğenmene sevindim koşulsuzsevgi :)ya aslıma söylesekte senin adını bi kısaltsak biz çok uzun böyle kısaltma işinde aslım ustadır:))

  6. celebi74

    farfin’im bende böyle oda istiyorum.. şu anki odamda böyle bir düzenleme yapılabilir durumda :) ilk kez böyle bir odam oldu ama zamansızlıktan hala ilgilenemedim ama bu yaz başaracağım inşaAllah.. haftaya bir çalışma masası yaptırmaya gideceğim mobilyacıya ama henüz şeklini belirleyemedim!

  7. HoBiHuZuR

    ahh coook güzeller farfin :)..benim gibi küçük bebeği olanlar için ilk resimdeki biraz tehlikeli olabilir..hobi odası olsunda taştan olsun :))

  8. fiamma1

    Hayallerimin ötesinde bu odalar çünkü çok derli toplular:) Resim çekmek için bile bende olsa günlerce olsa bu kadar düzenli olmaz:)) Vallahi kıskandım önce güneşedoğru şimdi sen özel reklam almaya başladınız yani:)))Durun gidip bir yazı göndereyim belki benim de başıma konar bir reklam:)))

Bir Cevap Yazın

Yüzük kutusu yapımı

| | 0 Yorum

Plastik dolap yenileme – kendin yap

| | 24 Yorum

Telefonumuz için hoparlör yapalım – diy

| | 0 Yorum

Çocuklar için mini mutfak

| | 12 Yorum

Kendin yap – ahşap tel dolap

| | 0 Yorum

Kumaş kaplama harf yapımı

| | 0 Yorum

İpten sepet yapımı

| | 0 Yorum

Çerçeveden mantar küpe askılığı yapımı

| | 0 Yorum

Islak mendil kapağından çerçeve yapımı

| | 0 Yorum

Daktilo ve kutu yenileme (diy)

| | 13 Yorum

Çocuklar için mutfak yapımı

| | 3 Yorum

Abajurdan kek standına dönüşüm

| | 2 Yorum

Kendin yap fotoğraflı çerçeve duvar süsü

| | 11 Yorum

Minyatür sepet yapımı

| | 5 Yorum