Pazartesi, Aralık 5, 2016
Hayallerimdeki hobi odası..

25 YORUMLAR

  1. Hepsi birbirinden güzel ama bunlar bana ait olsa bile asla böyle düzenli olamaz. O kadar dağınık çalışıyorum ki..

  2. okuyanım al canım:)canımıniçisi ruh ikizimiyiz neyiz canım bu kadar olur sanki cümleyi benim yazımdan kopyalayıp buraya yapıştırmışsın gibi hayret valla:)))))))))))))

  3. bende ggvencim ama sanki ilk resimdeki gibi çok raflı gözlü çekmeceli bi şeyim olursa daha düzenli olabilirmişim gibi geldi bende herşey kutu,kutu her taraf kutu halada kutu toplarım kaplayıp kaplayıp dolduruyorum içlerine işte asıl dağınıklık ve kalabalık orada başlıyor sonra ne nerde bulamıyorum saatlerce:)))))))

  4. beğenmene sevindim koşulsuzsevgi :)ya aslıma söylesekte senin adını bi kısaltsak biz çok uzun böyle kısaltma işinde aslım ustadır:))

  5. farfin’im bende böyle oda istiyorum.. şu anki odamda böyle bir düzenleme yapılabilir durumda :) ilk kez böyle bir odam oldu ama zamansızlıktan hala ilgilenemedim ama bu yaz başaracağım inşaAllah.. haftaya bir çalışma masası yaptırmaya gideceğim mobilyacıya ama henüz şeklini belirleyemedim!

  6. ahh coook güzeller farfin :)..benim gibi küçük bebeği olanlar için ilk resimdeki biraz tehlikeli olabilir..hobi odası olsunda taştan olsun :))

  7. Hayallerimin ötesinde bu odalar çünkü çok derli toplular:) Resim çekmek için bile bende olsa günlerce olsa bu kadar düzenli olmaz:)) Vallahi kıskandım önce güneşedoğru şimdi sen özel reklam almaya başladınız yani:)))Durun gidip bir yazı göndereyim belki benim de başıma konar bir reklam:)))