Cuma, Aralık 9, 2016
hayatımda diktiğim en saçma şey ama…..

hayatımda diktiğim en saçma şey ama…..

32

hiç kimsenin işine yaramaz elbette..ama yine de sırf günlerce emek verip diktiğim için göstermek istedim :)))Bu nedir?elbette ki tahmin bile edemezsiniz :)))

yo yo…gömlek değil :)))aslında bir çeşit gömlek de denilebilir ama bu bir deli gömleği :)))

peki ben niye durup dururken oturup deli gömleği diktim?yo yo…deli değilim :))

Bir tiyatro oyunu hazırlıyoruz..kostümleri ben dikiyorum …çok da anlarım ya dikişten :)))))

neyse..yani kısacası bu deli gömleğini de,diğer fotolardaki melek taçlarını da ben yaptım…rol icabı,oyunca ölüyoruz,melek oluyoruz…sade bir taç alıp,işki tel yardımıyla bu halkayı tepesine iliştirdim..ve halkaya sakallı ip doladım…

aa bu arada…bu resimdeki,oğlum…oyunda da anne oğulu oynuyoruz :))tamam,biliyorum,kimseye lazım olmayacak bir paylaşımdı bu…ama dikiş makinam olmadığı için günlerce uğraşıp elimde diktiğim için,sizlere de göstereyim dedim :)))normalde lazım olmasa da,bir tiyatro oyunun kostümü olarak gerekirse,ahan da burda denenmişi var :)))ah..bu arada,kısa bir aradan sonra hepinize sevgi dolu bir merhaba :))))

32 YORUMLAR

  1. figen ablam, bana lazım olabilir, bahar temizliğinden sonra delirebilirim:) çok güzel olmuş ellerine sağlık:) iyileştin mi biraz daha?

  2. İlahi Figen, dikiş dikemem gibi birşeyler diyordun, dikiş konusundaki maharetini “deli gömleği” ile gösterdin bizlere, aslında başta ben olmak üzere burada birkaç elişi delisi var, bize de dik bunlardan:))

  3. evettttt,dellenmek üzere olanlara itinayla deli gömleği dikilirrr :))))))canlar ben gençliğimde dikişe gitmiştim..çok da şahane şeyler dikmiştim ama annem silah zoruyla göndermişti..o yüzden kıza kıza gidiyordum :)sonrasında yıllarca ilgilenmedim,bütün bildiklerimi unuttum…ayy ne ayıp,kurs biter bitmez dikiş makinamı hemen atmıştım evden..sonra nasıl pişman oldum bi bilseniz…hepinize kocaman teşekkürlerle,o güzel gözlerinizden öpüyorum canlar…bu oyunun cdsini göndericem sizlere…istemeseniz bile göndericem :))))çok teşekkürler can yüreklerinize…

  4. delı gomlegını gorunce bı irkıldım ama yazıyı okuyunca oh dedım oyunmus ne guzell oglunla oynamakta cok hos ne deyım başarılar oyuncuda oldunyaa fıgen abla

  5. 1960″lı yıllar,Elazığ Akıl hastanesinden deliler kaçar,Elazığın cadde ve sokaklarına dağılır.423 deli kaçmıştır.O zamanın ünlü doktoru Mutemet Bey hastanenin baş hekimidir.Doktor bey ne yapalım derler.Mutemet Bey bana bir düdük verin ve arkama yapışarak gelin der.Doktor önde birkaç personeli arkasında tren-tren oynayarak Elazığı dolaşır.Bütün deliler bu kuyruğa girer vagon olur.Hastaneye geldiklerinde sayı 612 kişidir.Allah bu gömleği kimseye giydirmesin Figenciğim:) hele ki bizlerden birine asla…ellerine sağlık çok anlarmışım gibi deli gömleklerinden çok güzel dikmişsin diyeceğim tuhaf olacak ama gerçekten bir deli gömleği anca boyle olur:))Ben oyunun Cdsini heyecanla bekliyorum:)Melek Hareleri çok güzel olmuş, ellerine emeklerine sağlık…

  6. oyy fıkran çok hoştu fiammacık teşekkürler :)kızlar bakın,yukardan üçüncü resimdeki gri hırkalı genç kız,benim kızım…en alttaki,sırt sırta durduğumuz da benim oğlum…oğlum,oyunda da oğlumu oynuyor..kızım doktor ve polis rolünde…bu oyun bi çıksın..hepinize cd göndericem..hepinize gönül dolusu teşekkürler kuzularım benim :)bundan sonra deli gömlekleri benden sorulur..öğrendim artık :))))üçüncü resimdeki o yaşlı adam,benim felçli kocamı oynuyor…bakmayın böyle acıklı gibi göründüğüne,oyun acayip komik..biz onca provaya rağmen hala provalarda gülmekten yerlere yatıyoruz :))))ahh ne çok isterdim 24 nisanda her birinizi orada,o salonda görebilmeyi :'((((

  7. Burada birbirimize deli-sıyrık demeyi, denilmeyi iltifat kabul eden ben, bu gömlekleri haute couture statüsünde değerlendiriyorum. Ablacım kolaylıklar diliyorum. Sitenin en renkli şahsiyetisin. Çok yaşşaaa!!!

  8. BU SİTREST DOLU HAYATDADA BİRAZ GÜLELİM ÇOK İYİ FİKİR MERAKLA BEKLİYORUZ GÜZEL OLMUŞ GÖMLEKTE . ALLAH BAĞIŞLASIN OĞLUNU KIZINIDA SEVGİLER KENDİNE İYİ BAK.

  9. sağolasın can songülüm :)))bu arada değerli site yöneticilerimiz,mümkünse sitemize bir şikayet kutusu bölümü istiyoruz..mümkün mü acaba?

  10. elbette Tubya’cığım..ama benimki istemek değil de,mecburiyet diyelim:)))boyumuzdan büyük işe kalkıştık..bir tiyatro oyunu hazırladık..ve dikilmesi gereken kostümler var…başka dikecek kimse yok ki :)))))

  11. Figen abla , çok güldüm yazılanlara.Güzel bir oyun çıkaracağınıza eminim.Ayrıca verdiğin o link de çok hoş :)