Perşembe, Aralık 8, 2016
Haydi bakalım malzemelerimizi hazırlayalım

15

Evet fotoğrafta gözükenler malzemelerimiz. Şimdi ne mi yapıyoruz? Bebek mamalarının kavanozlarından sevimli yeniyıl süsleri yapıyoruz. Böylece para harcamadan evdeki malzemelerle çok güzel süslerimiz oluyor, bizde bunları sevdiklerimizle paylaşıyoruz.Kaynak

15 YORUMLAR

  1. Böyle çalışmalar favorilerim arasında. Hem eğlenceli, hem çocuklar için, hem de geri dönüşüm. İçine akışkanlık için konan “gliserin”. Daha önce benim de paylaştığım bir yazı olmuştu ve sonrasında ben de çocuklarımla yapıp paylaşmıştım. Bakmak isterseniz tık tık.

  2. aaaaaaa hani böyle ters çevirince kar yağıyor onlardan mı yoksa? ben doğru mu anladım??? su mu var içinde? bayıldım yya.. ben çok severim onları..

  3. tamda şu 2 gündür gliserin ve uygun bi küre arayışı içinde idim.biraz araştırdım sizede fikir olur belki. kar küreler için, içinde uçuşan karları yumurta kabuklarından yapabiliyormuşuz,robotta çok un haline getirmeden çektiğimiz kabukları kürenin içine koyuyoruz.ve içine bi miktar gliserin(akışkanlık için)kalan kısmınada sıcak su dolduruyoruz.yalnız içinde hava kabarcığı olmaması için bi kabın içine daldırarak suyu koymamız gerekecek sanırım.en sonda dış kapağı dıştan silikonla sabitlersek sağlam bi iş çıkar sanırım.bulduğum link hata verdiği için kısaca anlatmak istedim.cidden oldukça basit ve izlerken hayal kurulası bi süs çıkıyor ortaya.paylaşım için teşekkürler embir.

  4. rica ederim;) yalnız yumurtanın iç zarını çıkartmayı unutma!şu bulunduğum yerde ne arasam ‘HİÇÇÇÇÇÇÇÇ YOK’.e o an malzeme bulana kadarda hevesi kaçıyor insanın.pek çok şeyi erteliyorum bu yüzden.sizler deneyin ben daha bakınayım:):(