Haydi malzemelerinizi hazırlayın çiçekli broş yapıcaz

-

keçeden renkli çiçek yapımı

Çok kolay bir çiçek yapımını sizlerle paylaşmak istiyorum. İhtiyacımız olan malzemeleri yukarıda görüyorsunuz. Keçe yerine polar kumaş da olur.

keçeden renkli çiçek yapımı

Kumaşımızı çiçeğimizin büyüklüğüne göre kesiyoruz. Sonra bunu ikiye katıyoruz ve yapıştırıyoruz. Yan yana minik kesikler yapıyoruz. Yine yapıştırıcı sürüp bu sefer örgü ipini S’ler çizerek kumaşa yapıştırıyoruz. Sonra da kumaşı sıkıca rulo yapıyoruz ve yapıştırıyoruz. Altını da dikip üst ortasına bir düğme yapıştırıyoruz, altına da yaka iğnesi. İşte bu kadar, çiçekli broşunuz hazır. Burada tüm aşamaları fotoğraflarla çok güzel anlatılmış zaten. Hatta sadece broş değil, kırlent ve çanta süsü, toka, birçok şekilde kullanabiliriz.

keçeden renkli çiçek yapımı

keçeden renkli çiçek yapımı

keçeden renkli çiçek yapımı

keçeden renkli çiçek yapımı

keçeden renkli çiçek yapımı

keçeden renkli çiçek yapımı

19 yorum gelmiş

  1. embir

    Renkleri güzel ayarlasalarmış iple de güzel olurmuş bence. Mesela turkuaz ya da mavi keçeye kahverengi iple hoş olabilirdi ama buradakilere bakınca evet ipsiz daha güzel olur.

  2. embir

    evet ya ben önce kullanmadığım polar şalımdan deneyim keçeyi ziyan etmeyim :)) cimri miyim neyim ?:))

  3. madenciaze

    çok şeker çiçekler bunlar. acaba bu çiçeklerden kapı sarkacıda yapılabilirmi? rengarenk kurdaliyelerle güzel olmazmı?

  4. embir

    Evet madenciaze bunlardan çok güzel kapı süsü olur. Bak daha önce burada yayınlamıştım. O da kazaklardan güllerle yapılmış kapı süsü. Belki fikir verir :))

  5. madenciaze

    teşekkür ederim embir. eve gider gitmez bu çiçekleri deneyip hatta kazaklarla kombine edip güzel bir kapı süsü yapmayı planlıyorum. umarım başarırım

  6. embir

    başarırsın tabi, sen yapda bizimle paylaş. Benimde yapacağım bir çalışmaydı kazaktan kapı süsü ama henüz yapamadım :)) Kolay gelsin canım

  7. acemihobici

    ay harika, ben önce bir çanta yapıcam sonra da bunlardan yapıp süsliycem, haberiniz olsun….tuttum arkadaşım, sağol…

Bir Cevap Yazın

embir