Hayvanlar Alemi

-

Geçenlerde bir yazımda file ayı deyince hayvanları tanımadığım anlaşıldı :)) Bende hayvanlar alemini daha yakından tanımak için Polyanna’nın teklifini düşündüm ve AOÇ’ye gitmeye karar verdim ama zamansızlık yüzünden internette araştırma yapabildim. Bakalım hayvanların isimlerini doğru yazabilecek miyim?Filin kulaklarına bakar mısınız? Hele bir de karganın şaşı gözleri… Ayıda var, tavşanda bir de baykuş (umarım hepsi doğrudur) Hepsi de ayrı ayrı güzel. Detaylar için buraya bakabilirsiniz.

20 yorum gelmiş

  1. embir

    Ayıyla baykuş arasında zuzaylı kardiş var :)) Polyanna gel bak bakiim hayvanları öğrenmiş miyim???Aytacım sen yazınca dikkat ettim evet pek bi şirinmiş, hayvanlara bakıcam diye kaçırmışım onu:)Yamalı bohçacım rica ederim canım.

  2. polyanna 69

    erin evde yok,keyfin beyde yok. 19.14 de gelinmiş yorumlar yazılmış.yemek derdi yok,sofra derdi yok. biz mutfakda uğraşıp duruyoruz. :) karga şaşı gözlü falan demişsin. tamam sınavı başarıyla verdin. seni tebrik ederim diyemeyeceğim. valla embir öyle tatlısın ki sana takılmadan yapamıyorum işte… aynı zamanda da çok uyanıksın …. hayvanları toplamış oraya. isimlerini doğru yazıyor muyum?:)) kimi kandırıyosun.sol baştan say bakalım:))) hangisi hangisi:))

  3. embir

    hay allah yakalandım desene :))Cevap veriyorum; tavşan, karga, ayı, papağan, fil, tavşan (aralarda da bebek, zuzaylı falan var, üstteki de bulut)Puanımı isterim, isterim de isterim :))

  4. polyanna 69

    puan-muan yok sana.kontrol de etmiyorum.ama diyorum ki.. senin şu aklını başından alan şahsa söyle senin kıymetini bilsin. alem kızsın valla.. insan seninle yaşlanmaz. size uzun mutlu yıllar diliyorum. şimdiden tebrikler öğretmenler günü sanırım, di mi:) bak ben decodersız çalışmıyorum. cin gibiysen anlarsın. beni telef etme burda.. öptüm seni..

  5. embir

    offf offf yazıyı okumaya başlayınca bana ne bana ne puan isterim diyecektim ki sonunda daha da şaşırdım. Valla zehir bir hafızan var. Nereden bildin bakiim merak ettim şimdi. Teşekkür ederim canım ya nasıl mutlu oldum gece gece… Öptüm bende.

  6. adadenizi

    embir gel sen biz sana Sasalı’yı gezdirelim. Epey çeşit var burda. Benim oğlanlar sevdiği için cd seyretmek yetmiyor arada ziyaret ediyoruz orayı

  7. embir

    Adadenizi yine bilememiş miyim? :( hay allah ben hafta sonu aoç kesin gideyim bari :))Onlar hayvanları ziyarete gelmiş fiammacım, lütfen ama :))

Bir Cevap Yazın

embir

Çocuk gelişimi – sayıları öğreniyorum

| | 0 Yorum

Tahta çubuklardan renkli kitap ayraçları

| | 0 Yorum

Tahta çubuklardan kitap ayraçları

| | 1 Yorum

Çocuklar için sürprizli Ramazan takvimi

| | 0 Yorum

Parmak izi panosu nasıl yapılır?

| | 1 Yorum

Kartondan bebek evi nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Geyikli süsleme fikirleri

| | 0 Yorum

Karton kutudan çocuklara mutfak

| | 3 Yorum

Karton kutunun arabaya dönüşümü

| | 0 Yorum

Çocuk faaliyetleri: renkli yapraklar

| | 0 Yorum

Kartondan minik yeni yıl ağacı yapımı

| | 0 Yorum

Kartondan rüzgar gülü yapımı

| | 0 Yorum

Kartondan çam ağacı yapımı

| | 0 Yorum

Anasınıfları için elma duvar panosu

| | 0 Yorum