Hazır desenlerle nasıl kumaş süslenir?

-

kristal-tasli-desenler-utu-ile-kiyafetlere-nasil-uykulanir-26
Merhaba 10marifetliler. Bu yazımızda sizlere bebek battaniyesi ya da tulumlarını süslemek için kullanabileceğiniz kristal taşlı hazır desenleri tanıtacağız. Aşağıdaki resimlerde örneklerini göreceğiniz bu desenleri internette “kristal taşlı hazır desenler” diye aratarak online satan sitelerde bulabilirsiniz. Genelde birkaç farklı boyu olur bu desenlerin. Tulum ve şapka için küçük ya da orta boy, bebek battaniyesi için de büyük boy olanlarını kullanabilirsiniz.

Bu modellerin hepsini evinizdeki ütü yardımı ile kolayca kendiniz uygulayabilirsiniz. Öncelikle desenimizi süslemek istediğimiz battaniye ya da bebek tulumunun yapıştırmak istediğimiz kısmına koyuyoruz. Üzerine yağlı kağıt ya da tülbent, kumaş tarzı bir şey koyuyoruz. Daha önceden son sıcaklıkta ısıttığımız ütümüzü üzerine iyice bastırıyoruz. Yaklaşık 1 dakika boyunca ütümüzü uyguluyoruz. Son olarak desenin köşesinden yavaşça yapışıp yapışmadığını kontrol ediyoruz. Yapışmadı ise bir süre daha ütümüzü uyguluyoruz. Yapıştığından emin olduktan sonra 5~10 dakika kurutup kullanmaya hazır hale getiriyoruz. Yapıştırmış olduğumuz desen yıkamaya dayanıklıdır ancak çok yüksek derecede yıkamamanızı tavsiye ederiz.
İşte örnekler;

Bir Cevap Yazın

hobidunya

Kristal Taşlı Süslemeler

edding’le kot kumaşından organizer boyama

| | 0 Yorum

Kanvas çanta üzerine el boyaması Frida

| | 0 Yorum

Kumaş boyama kanvas çanta

| | 0 Yorum

El boyaması kanvas bez çanta

| | 0 Yorum

Karikatür çizimli bez çantalar

| | 0 Yorum

Kumaş boyama baykuşlu bez çanta

| | 0 Yorum

Karikatür çizimli bez çantalar

| | 0 Yorum

Evde kumaş boyama nasıl yapılır?

| | 0 Yorum