5 yorum gelmiş

  1. findikkurdum

    hatta çerçeve bugünkü postum daha blogda,ben 3-4 ay geriden geliyorum 10marifette normalde:)
    çerçeve linkini ben yollamış olamam :))

  2. shane

    ben de tam size mesaj atıyordum :) samimiyetinize dayanarak o yazı ile birleştirdik size danışmadan ama isterseniz değiştirebiliriz diyecektim. sebebi şu; ortada iş olmadan sadece çekiliş haberi olduğunda yayınlamadık şimdiye kadar, hep bir ek olarak aldık o haberi. ama bu vesileyle kendi aramızda düşündük hemen akabinde: şimdiye kadar bu kadar yoğun çekiliş, hediye vs haberi gelmiyordu, o nedenle kafamızda sabitleyememiştik. ama artık bloglarınızdaki faaliyetleri daha sık duyuruyorsunuz, hatta biz de sağ kısımda yer veriyoruz eğer siz koyun derseniz (bunu da verelim eğer siz isterseniz?)… dolayısıyla bundan sonra sadece çekiliş, hediye verme etkinliği de olsa yayına alacağız, sizinki tam geçiş oldu. bu da böyle bir bilgi olsun ama yeniden sorayım, gerçekten ayırabiliriz diğerini daha sonra alacaktım ben derseniz.

  3. shane

    :) harikasınız. bundan sonra dediğim gibi, sadece haber olsa da alacağız yayına. çekiliş haberinizi de sağda kutuya alıyorum.

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum