Haziran ayının marifetlisi kim peki?

-

Screen-Shot-2015-06-10-at-11.10.25-530x376

İşte bir Haziran ayını daha bitirdik. Hain zamana ne kadar hızlı geçtiği için kızıyor, küçük güzelliklerin kıymetini bilme konusunda kendimizi bir daha ikna ediyor ve konumuza dönüyoruz: Haziran ayının marifetlisi, BZMDNYMZ oldu. Ellerinize sağlık. Hediyelerinizi yollayabilmemiz için bilgi@10marifet.org’a isim ve adres bilgilerinizi bekliyoruz.

Kendisini yakından takip eden azimli üyemiz girl23‘e de teşekkürlerimizi sunmak isteriz.

Temmuz ayı hediyeleri ile yakında karşınızda olacağız.

Sevgiler…

shane

8 yorum gelmiş

  1. bzmdnymz

    Heyecanla sonucu bekliyordum :D çok çok teşekkürler bize bu fırsatı verdiğiniz için…Girl 23 sizi de tebrik ediyorum… sevgiler..

  2. stargirl

    10marifette ayın marifetlisi olamayacağımı bilseydim keşke.Bir daha zaten yazı göndermeyeceğim.üzgünüm

  3. bzmdnymz

    Hiç öyle düşünmeyin Girl23 sonuna kadar direndiğim 2. olduğum 3.olduğum zamanlar çok oldu benim de, ama burada hem yarışmak hem eğlenmek gerekiyor sanırım :) hem zaten yarışma için yaptığımız çalışmaların hepsi bizdeki yetenekleri çıkarıyor ortaya, bizde hatıra olarak kıymet buluyor.. pes etmek yok sevgiler..

  4. shane

    @girl23; inanın biz de sizler için heyecanlanarak takip ediyoruz her zaman gidişatı. lütfen böyle söylemeyin; küskünlük olmasın. özellikle iğne oyalarınızın insanlara çok faydalı olduğunu düşünüyoruz, bir de o açıdan düşünün. sevgiler…

  5. stargirl

    saolun yinede teşekkürler.netim kapanacağı için yazı istesemde gönderemeyeceğim bundan sonraki ayın marifetlisi olanlara şimdiden başarılar..

Bir Cevap Yazın