134 yorum gelmiş

  1. mavişim ellerine sağlık ne cici şeyler onlar hediye altının kutusunu süslemek çok orjinal bir fikir bence ilk hediye altınıma uygulayacağım çok şık ellerine sağlık öpüldün

  2. hepinize ayrı ayrı çok teşekkür edrim begenmenize çok sevindim tabiki daha farklı malzemeler kullansaydım daha güzel olurdu ama bişey almadım dışardan ve ilk kez yaptım:))))))))))

  3. ben senin aydedenden sonra befece süs müs tanımam gerçekten senin blogunda görünce büyülenmiştim valla:)))ama minik kutuyu begenmen çok hoşuma gitti ne biliyim aklıma geldi siyah siyah olmasın diye kurdelesine varana kadar degiştim igneye nazar boncugu takıp fosforlu bi süs taktım daha hoş oldu :)))bende seni öptüm cnm:)))

  4. ditayyy ölcemm gülmektenn:)))))))))favorinin yorumunu aryorum bende yani en çok onu begendinn:)))))))))tamamdır cnm saolasın:))))

  5. bilmiyomki aslıcım hastaneye götürdüm salak gibi eger hediye poşetinin içine koyup götürseydim daha iyi olcaktı çünkü onları begendi bunlarıda begenmiştir heralde saol cnm

  6. özenerek yapmışsınız hele bebeklere yapılıyorsa insan değişik duyguları bir arada yaşıyor.ellerinize sağlık bebeğinide hayırlı uğurlu olsuniyi günlerde büyütsünler. en güzel hediye el emeğiyle yapılandır bence.

  7. rose çok teşekkür ederim inan ben bunuları bambaşka duygularla sahurda yapıyodum belki otursan bi saatlik iş ama çoçuklarla bu kadar oldu:)))ama çok özendim bebiş benim degil eşimin kızkardeşinin güzel dileklerin için saol:)))

  8. aslıcım ne gördüysen ben yaptım tüller çiçek buketinden kalma :)))tüyleri meloşum avizesinden yoldum üzerindeki bebklerde buzdolabı süsnden yoldumm:))))))))))cnmmm yoyo gibi büzüp yaptım aslıcım çiçekelri altındakide orda varya düz bi yuvarlak reklam şeysi:)))

  9. neziscim begenmene sevindim cnm saolasın:)))alya sende soru sorup durma begendin mi begenmedin mi onu de:))))))))))))))))))))

  10. aaaaaaaaaaa mavişim ne yapmııışş hiç görmemişim beeen çok tatlı olmuuuş ellerine sağlık ben beğendim ben hele o minik bebek süper uymuş:) al yorumumu arama tam burda:))))))

  11. bugün çıkmış bu yazı hiç görmemişim ama…Çok güzel olmuşlar canım ellerine sağlık,o kadar işin arasında ne ara yaptın bunları ne marifetlisin mavişim:))Alya sus bakıım

  12. :)))) mavişte çok yalvardı değiştir diye ama kaldı bakalıım bide sen dene:) he valla kıskanç meloşum ve kurban boramın arasında iyi yapmışsın:D

  13. farfincanım o hastalık bende var yazıya bakıp bugün ayın kaçı diyorumm:))))))))))alyaya sen yokken okadar yalvardım degişmedi oda bişey mi bi ara favorininde vatarı aynısıydı kafayı yedirtt,ler bana:))))))))))

  14. ay bi doğuramadım gitti stres yapmaya başladım ha yarın doktora gitcektik işi varmış çarşamba gel diyo eşimde yarın izinli netcez bilmem gününü değiştiremiyoruz ki iznin

  15. teşekkür ederim nhnmrl begenmenize çok sevindim.alyaaa artık degiş sende:))favorim kesin öyle der bilirsin:))))))))))alya yerdeki kaymaz yoluk mu metresini kaça aldın

  16. yok bee:)))eski yazıları bakınca çok özeniyomm benimde öyle bi görüntüm olsu diye şeyeetim görmeden ölmiyim diye:))))))))))

  17. mavişiimm neler yapmışşş.. çok tatlı olmuşlar.. kapı süsünü çok beğendim..ben de tuttum seni .. altın kutusunu da beğendimmm yastığı da beğendim… ellerine kollarına sağlık..

  18. aslimavi diyor ki;ne tarafa düsersin ona göre tutayım:))

    :))))

    mavisofra diyor ki;yok bee:)))eski yazıları bakınca çok özeniyomm benimde öyle bi görüntüm olsu diye şeyeetim görmeden ölmiyim diye:))))))))))

    tamam kız kıyamam sana :)))

  19. öğretmenim deme ya bana.. strese giriyom sonra..beğenilmicek gibi değilki. kız doğurcam bana yapp yeteee:D

  20. Maviş ellerine sağlık,gerçekten güzel düşünmüşsün.Yastığın modelini çok beğendim.Küçük altın yastığı güzel fikir.Bak her doğum yapan yapacak.Bu minik yastık fikri tutar.

  21. eşim yastıgı pek sevmedi ortasındaki haç işaretine benzemiş diyip durduyo silikonla yapıştırdım ya geride sökemedim:)))aslıcım eşim az önce o yuvarkladan getirdi karasede var lazımza yollıyım ok:)))

  22. ya bu bizim bildigimiz makarnalardan degil cnm hemde favoriye göndermişş:))))))))))))alya hanım alya hanım bu yazıya her ne kadar ugramasanızda avatarınız altın olmuş haberiniz olsun:))))))))))))))))

  23. sazan bana :)))))))))))))demek ki sadece bilmeyen benim makarnanın ne oldugunu:))))))))))ah aslı ahhh nefret ettim makarnadan:))))))))))))))

  24. hayatım az kalsın göremiyodum yaorumunu çok saol cnmm:))ama favori nalan abla kızıo napiyim kuş gibi ötünce:))))))))))))

  25. ben polisi aramayı düşünüyorum kıslar saydekle bir olup kaçtılar siteden aidatıda ödemeden:))))))))) patroniçe ne diyosun bu işe:)))))))))yerleirni bilene ödül vercem:))))))

  26. arama 11818 i ara maviş sıkmayım topuğuna:))) bulun kaçakları hemen:)))tutmaya gerek yok nasılsa benim bebek olunca aynısından yapacaksın:)))

  27. kuşum bende farkeetim yoklugunu:))saol cnm senin yazılardan linki tıklamıştım yabancı siteden mail gelmiş sizde oloyo mu acaba

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

İğne oyası ve boncuk işlemeli kese yapımı

| | 0 Yorum

Nakış malzemeleri nereden alınır?

| | 0 Yorum

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum