Hediyelik kolonya şişesi, şekerlik ve çikolata

-

hediyelik-kolonya-siseleri
Hediyelik kolonya şişesi, şekerlik ve çikolata modeli. Herkese merhaba arkadaşlar. Bu çalışmamda çiçek süslemeli kolonyalık, şekerlik ve süslü çikolata yapımı olacak.
Müşterimizin isteği üzerine hastane çıkış konseptimiz mint yeşili olduğu için kolonya şişesini ve şekerliğini de aynı renklerde süsledik. Konuklara ikram edilecek çikolatalarımızı da dantel, mint yeşili kurdele ve kristal taç ile süsledik.
Çiçeklerin içlerini bile kristal taşlar ile süsledik. Yapmak isteyenler için ufak bir öneri :) Detaylardaki şıklık kolonya şekerlik setimizin görünüşünü sihirli bir şekilde değiştiriyor.
Kullanılan malzemeler, dantel, çiçek, kurdele, kolonya şişesi, inci broş, kristal taşlar
Bu Kolonya ve şekerlik setimizin kullanım alanları çok geniş. İster evinizde, ister bebek doğumunda, hastaneye gelen konuklara ikramda şıklıkla kulanılabilir. Üstelik kolonya bittikçe doldurabiliyorsunuz :)
Çikolataları da istenilen adette yapabilirsiniz. Renkler tamamen zevkinize ve konseptinize göre değişebilir.
Yapmak isteyen herkese kolay gelsin diyorum, keyifli bir çalışma oluyor arkadaşlar stres atmaya bire bir, hem de mis kokusu cabası :)
Diğer çalışmalarım için bana profilimdeki linklerden ulaşabilirsiniz

oykulutasarimlar

Bir Cevap Yazın