Heidi örgü bebek elbisesi

-
Mor, robalı örgü bebek elbisesi, koleksiyona adını veren model. Robasında yumuşacık bir bebe yünü kullandım, eteği de buruşmayan viskon kumaştan dikildi. Sahibine ulaşmadan önce elden ele dolaşıp, içinde gerçek bir bebek varmışçasına sevildi. Örgü bebek elbisesi modeli arayanlar için rengiyle, duruşuyla fikir verici olduğunu umuyorum. Tığ işi örgü bebek elbisesi nasıl yapılır, nasıl örülür bilgi almak isterseniz, bu mor örgü bebek elbisesi tarifi de siz yol gösterecek:

30 yorum gelmiş

  1. glin

    Örerken de,dikerken de evde dolaşan kocaman adamlara bakıp hayıflanmadım değil.Allah cümlesine hayırlı,uzun ömürler versin.

  2. dilevser

    ay nefis olmuş bu :) ellerinize sağlık güle güle sağlıkla kullansın sahibi inşallah…annem de kış geldi başladı yine örmeye, izninizle modelden alıntı yapmak istedim annem için :)

  3. glin

    Seninde acemihobici,seninde dert görmesin ellerin.Teşekkürler yamalı.Embir,bu renk her yaş grubuna yakışıyor galiba,haklısın.Dilevser,ben bayıldım bu ad a…İzin ne demek canım.Hep diyorum,paylaşım için buradayız.

  4. glin

    Yeni yılda küçücük bir hatırlatma.Lösev 2.el ürünleride bağış olarak kabul ediyor.Yurtiçi kargo şirketiyle anlaşma gereği olarak çok az bir ücret karşılığı evdeki dolaplarınızıda,gönlünüzüde hafifletebilirsiniz.MUTLU,SAĞLIK BİR YIL DİLEKLERİMLE.

  5. glin

    teşekkürler bahar yorgunu.daha tamamlanmayı bekleyenler var sırada.ama vakit var diye başka etkinliklerle haşır neşirim.Bunlar LÖSEV içindi.Şimdilerde bir huzurevi etkinliğinin detaylarıyla ilgileniyorum.Yaşlılar haftasına yetiştirilmek üzere bir organizasyon.

  6. glin

    Sevgili baharyorgunu,Benim ,Altın Örgü forumda yazdığım bölümlerim var.Hayatı,sanatı,yardımlaşmayı paylaştığım ve arkadaşlarım tarafında binlerce kez ziyaret edilen sayfalar. (şımarayım biraz).10marifeti henüz birkaç sayfadan ibaret olduğu günden beri ziyaret ediyordum.Geçikmiş bir üyelik benimkisi.Buradaki yazılarım ise forumdaki sayfalarımdan alıntı.Blog için vakit bulamadım henüz,bir adres aldım ama hayata başlamadı daha.İlginize teşekkür ederek sonlandırayım yazımı.

  7. bahar yorgun

    sanırım altın örgü yeni üye kabul etmiyor… etseydi ne güzel olurdu çok merak ediyorum ve bir çok arkadaş ta üye galiba

  8. glin

    Zaman zaman açılıyor üyelik sistemi canım.Son durum nedir bilmiyorum,istersen sorarım admin imize.

  9. glin

    Biz orada koccaman,sevgi dolu,mutlu bir aileyiz baharyorgunu.Aramızda olsan yorgunluğun falan kalmaz ;)

Bir Cevap Yazın