Hello Kitty bebek şekeri

-

keceden-hello-kitty-bebek-sekeri-4
Merhabalar merhabalarrrrr:) Uzun zamandır yoktum ortada yoğunluktan burayı ihmal ettim farkındayım, öncelikle çok özür dilerim. Başlamadan bitirdi mi acaba diye düşünen varsa tabii ki hayır, gümbür gümbür geliyorum:) El yapımı ürünlerin yanında kalıp kesim ürünlere de başlıyorum. Çıkardığım modelleri burada sizlerle paylaşmaktan zevk duyacağıma emin olabilirsiniz. Modellerden biri de ”Hello Kitty melek”. Renk sınırlaması yok, orjinal karakteri fazla da kurcalamadan renk değişikliği yapabiliyorum. Cici kızlarınıza yakışacak farklı ve tek olan bu modeli kalın keçe ile hazırladım, isteğe göre magnet ya da çubuklu hediyelik şeklinde de hazırlanabilir. Umarım beğenirsiniz, tabii her zamanki gibi benim için çok değerli olan yorumlarınızı, eleştirilerinizi, düşüncelerinizi yazmanızı bütün samimiyetimle rica ediyorum. Daha fazla renk ve model için sayfama bekliyorum:)

keceden-hello-kitty-bebek-sekeri

keceden-hello-kitty-bebek-sekeri-

keceden-hello-kitty-bebek-sekeri-2

keceden-hello-kitty-bebek-sekeri-3

Bir Cevap Yazın

Necla55

Asıl mesleğim, İşitme Engelliler uzmanlığı. Ek olarak bebeklere dair birçok şey tasarlıyorum.Yeni tasarımlar ortaya koymayı ve el emeği sarfetmeyi çok seviyorum.