15 yorum gelmiş

  1. SEMYIL

    bende böyle bir bebek isterdim ama hep böyle kalsın.büyümesin. okul, dersler olmasın. eyvah büyüyor kimle arkadaş olacak,eve geç geldi neredeydi ……vs…dertleri olmasssssııııınnnnn..))))böyle düşündüm diyeeeee bana kimse kızmaaaaasıııııııın :))

  2. fiamma1

    Maşallah,Allah anasına babasına sevdiklerine bağışlasın,kaderi güzel olsun, boncuk boncuk bu:)) Sevgili Sesiber yorumuna bayıldım, iş giydirmeye kalsın dimi ama :)))

  3. kondor

    şincik aradım google ablaya sordum bebeğin tarifini buldum efendim. Tarifi vereceğim ; fakat bu akşam tarif üzerinde çalışmayıp aranızda 10 marifette laflayan bulursum…bilemiyorum artık.

  4. kondor

    kadın milleti değilmiş bebek görünce yamuluyoruz. Erkekler gibi düşünüp olayın safını değiştireyim dedim. Haydinmutfağa gelmeden kaçmam lazım.

  5. haydimutfaga

    geldim kondor :))selmatozan arkadaşım doğru diyorsun ben de şapkadan önce bebeğe bayıldım, maşallah barekallah ne kadar tatlı,güzel bir bebek.

  6. makhina

    ayy Maaşallah çocuğa şapkadan geçtim çocuğun gözler cam gibi annesi olsam hayatta resmi internete neyim vermezdim:))

Bir Cevap Yazın

Beş şişle bebek eldiveni örgüsü

| | 0 Yorum

Penguenli örgü bebek süveteri

| | 5 Yorum