hem fotoğraf albümü hem tepsi

-

bu tepsi benim çok severek yaptığım bir çalışma olmuştu.her göreninde çok beğendiği bir fikir oldu.tepside boyut olarak oldukça büyük,şımarık tepsi denilen ayaklı tepsilerden.üzerinde yanlış hatırlamıyorsam 140’yakın fotoğraf var.

25 yorum gelmiş

  1. yalnzben83

    çok güzel olmuş.ellerinize sağlık. yalnız o kadar resmi nasıl tek tek yapıştırdınız sabır işi valla tebrikler. güzel günlerde kullanın

  2. basaksu

    hayır,resimler tek tek yapışmıyor.resimleri bilgisayarda photoshop programında hazırlayıp, tepsinin büyüklüğünde renkli fotokopi kağıdına bastırdım,dekopaj tutkalıyla yapıştırdım.çok kolay bir işlem aslında.şimdi saydım da 285 fotoğraf varmış :))

  3. basaksu

    fotoğrafları evde hazırladıktan sonra, ozalitcide bastırdım, dekopaj tutkalı kullanıyoruz,normal tutkal değil.resmin arkasına tamamen tutkalı sürüp yapıştırın,hiçbir şey olmaz.

  4. basaksu

    arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim.yapılan her ne ise,beğenildiğini görmek çok güzel bir duygu :)sormak istediğiniz bir şey olursa yardımcı olurum.fotoğrafların hazırlanması kısmını çok kişi merak ediyor,zor olmadığını söyleyebilirim.

  5. sefoja

    evet ne güzel bir fikir :)))bir kaç ay sonra resimleri değiştiredebiliriz,olur mu acaba.alttaki resmi sökmekte zorlanır mıyız ki?

  6. basaksu

    sonradan yorum yapan arkadaşlara da teşekkür ediyorum.sefoja senin düşündüğünü ben de düşündüm.resmi sökmek değilde ıslak süngerle ovalayarak çıkar diye düşünüyorum.ben zemin resmini sonradan belki değiştiririm diye düşündüğüm için su bazlı vernik kullandım.

Bir Cevap Yazın