hem fotoğraf albümü hem tepsi

-

bu tepsi benim çok severek yaptığım bir çalışma olmuştu.her göreninde çok beğendiği bir fikir oldu.tepside boyut olarak oldukça büyük,şımarık tepsi denilen ayaklı tepsilerden.üzerinde yanlış hatırlamıyorsam 140’yakın fotoğraf var.

25 yorum gelmiş

  1. çok güzel olmuş.ellerinize sağlık. yalnız o kadar resmi nasıl tek tek yapıştırdınız sabır işi valla tebrikler. güzel günlerde kullanın

  2. hayır,resimler tek tek yapışmıyor.resimleri bilgisayarda photoshop programında hazırlayıp, tepsinin büyüklüğünde renkli fotokopi kağıdına bastırdım,dekopaj tutkalıyla yapıştırdım.çok kolay bir işlem aslında.şimdi saydım da 285 fotoğraf varmış :))

  3. fotoğrafları evde hazırladıktan sonra, ozalitcide bastırdım, dekopaj tutkalı kullanıyoruz,normal tutkal değil.resmin arkasına tamamen tutkalı sürüp yapıştırın,hiçbir şey olmaz.

  4. arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim.yapılan her ne ise,beğenildiğini görmek çok güzel bir duygu :)sormak istediğiniz bir şey olursa yardımcı olurum.fotoğrafların hazırlanması kısmını çok kişi merak ediyor,zor olmadığını söyleyebilirim.

  5. evet ne güzel bir fikir :)))bir kaç ay sonra resimleri değiştiredebiliriz,olur mu acaba.alttaki resmi sökmekte zorlanır mıyız ki?

  6. sonradan yorum yapan arkadaşlara da teşekkür ediyorum.sefoja senin düşündüğünü ben de düşündüm.resmi sökmek değilde ıslak süngerle ovalayarak çıkar diye düşünüyorum.ben zemin resmini sonradan belki değiştiririm diye düşündüğüm için su bazlı vernik kullandım.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin