her eve lazım

-

Hemem hemen her evde artan iplerden yapılan böyle bir örtü yada battaniye vardır.

19 yorum gelmiş

  1. asyayaren

    annemin birsürü ipi var eskiden çok moda olan bir paspas örmüş yuvarlar ama bir odayı hemen hemen kaplıyor. rengarenk olduğundan fazla kullanılmadı. sökülüp battaniye yapılacaktır tarafımdan . fii tarihinde.efenim sizin battaniyeyi unuttuk. görünce aklıma geldide de. ellerinize sağlık çok hoş olmuş sabrınıza alkış:))

  2. bende başladım böyle bir battaniye örmeye daha üçüncü motifteyim size nemutlu bitirmişsiniz darısı başıma

  3. esinsel

    çok güzel olmuş,ellerinize sağlık.birer ikişer yapıp, atıyorsunuz sepete,yada çantaya arkadaşlar.bir bakmışsınız, dünya kadar olmuş:)) ben bu tip işleri,yorgun olduğum zamanlarda, elime alıyorum,çok iyi geliyor.tabii böyle olunca da, bitmesi aylar sürüyor ama olsun.

  4. selmatozan

    Güzel yorumlar için hepinize çok teşekkür ederim. yılın hemen hemen sekiz dokuz ayını örgü işleriyle geçirdiğim için kalan ipler yığılıyor ben de arada bu şekilde örtüler yaparak değerlendiriyorum. aslında çok daha farlı şeyler yapılabilir ama ben arayış içine girmedim. Biraz kolaya kaçtım bunda.

  5. sergun

    çok muntazam ve çok hoş olmuş ellerinize sağlık. ben de artık ip biriksin diye bekliyorum, yapıcam ilerdeeee bi gün :)

  6. selmatozan

    Bir de bu örtüler çok harcıalem oluyor nerde nasıl istersen kullanabiliyorsun, battaniye, yatak örtüsü, koltuk şalı..

  7. esran

    güzel olmuş elinize sağlık. bende yapıyorum beyazla birleştiriyorum son sırasını.tabi ne zaman biter bilmem. gerçekten küçük küçük yapıldığı için sıkılmıyor insan çokta dinlendirici…

  8. 1gece

    sizinkide çok hoş duruyor ben çift kişilik yatağa yapıyorum bakalım ne zaman biterse, yarısı bitti sayılır

Bir Cevap Yazın