11 yorum gelmiş

  1. senayatilgan

    Bu kağıtları kim atmış nasıl atmış :) Ne haldeydiler acaba önceden :) Çok harika bir iş bu gerçekten. Ben her yayınınızda daha bir merak ediyorum işin sırrını :) Çatlıycaaaaaammmm :)

  2. arkart

    efendim çok çok teşekkür ediyorum iyi dileklerde bununan arkadaşlarıma. ayrıca esin hanıma da hoşbulduk diyorum.
    şenay hanıma da cevap vermek isterim. şenay hanım bu yapılanların tamamı aslında her yerde karşılaştığımız ve insanların attığı kağıtlardan başka bir şey değil. tamamen atık kağıt bunlar. ayrıca ben isteyen her kese bunu göstermekten kaçmıyorum. ama tabi insanlar anlatmamı istiyorlar. malesef anlatarak bunu kavratmak mümkün olmuyor.

  3. senayatilgan

    Haklısınız ki bunlar anlatılarak anlaşılır bir çalışmaya benzemiyor. Dediğiniz gibi elinize alıp kıvırıp bükerek göstereceksiniz ki ancak o zaman anlaşılabilsin birazcık dahi olsa :) Ama çalışmalarınıza vurulmamak elde değil gerçekten. Tekrar tebrik ederim…

  4. munures

    hepsi harika, muhteşem, şahane … kağıt, hem de atık kağıttan olduklarına bile inanmak güç. maşaALLAH ellerinize sağlık

  5. HilalErcan

    Yaa sizin yaptığınız çalışmalara hayran kalıyorum.Ağzım açık monitöre bakıyorum gerçekten..:)))
    Özellikle en çok beğendiğim 18. ressam paleti oldu.Birazda beni çağrıştırdığı için bayıldım.Onu nasıl yaptığınız bana kısaca açıklarsanız sevinirim :)

  6. hobim

    Sizi tebrik ederim,çok güzel işleriniz var.
    Sitenize de baktım , yapımı ile ilgili bilgi almak için ,bulamadım.

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum