Herşey daha güzel görünsünler diye…

-
bence sevimli oldu
bence sevimli oldu

Arkadaşlarımı ziyarete giderken genellikle kendi yaptığım bir şeyleri hediye olarak götürmeyi tercih ediyorum. Bu aralar yaptığım reçelleri götürüyorum arkadaşlarımagiderken. Reçellerin kapakları için kumaşlardan daireler kesip süslemek mümkün ve çok yapılan bir şey. Benim de aklıma bunu kağıt peçeteden yapmak geldi.Bir kağıt peçeteyi 4’e bölün kenarlarını istediğiniz gibi kesin. Kavonazların kapağının üzerine yerleştirin. Uçlarına boncuk geçirdiğiniz renkli kurdelerle bağlayın. İşte hediyeniz hazır.

9 yorum gelmiş

  1. annenotlari

    annem ve kvalidem sürekli reçel yapar biz yemediğimiz için hediye götürürüm reçelleri. böyle bir süsleme benim de işime yarayacak..

  2. kagit kalem silgi

    Sevgili zhr123; öncelikle hoşgeldin = )Eline sağlık.. Ben de evdeki kalan meyvelerden ziyan olmadan karışık reçel ya da marmelat yapayım diyordum bugün = )süslemede kumaş yerine peçete de pratik bir fikir olabiliyor demek ki = )Teşekkürler paylaşım için.

  3. embir

    annenotlari diyor ki;annem ve kvalidem sürekli reçel yapar biz yemediğimiz için hediye götürürüm reçelleri. böyle bir süsleme benim de işime yarayacak..

    Bana da hediye verebilirsin. Ben reçeli, marmelatı çok severim.Bu arada hoşgeldin zehra

Bir Cevap Yazın

Akrilik boya ile kavanozdan mumluk yapımı

| | 0 Yorum

Cam kavanozdan mumluk yapımı

| | 3 Yorum

Kavanoz kapağı nasıl süslenir?

| | 4 Yorum

Boş krem kutusunun geri dönüşümü

| | 0 Yorum

Kış hanım kavanozu – cam boyama

| | 0 Yorum

Kumaş etiket ile kavanoz süsleme

| | 3 Yorum