HİÇ DE KOMİK DEĞİL! BEN TUTTUM…

-
mışıl mışıl:)
mışıl mışıl:)

şimdiye kadar net te gördüğüm hiçbir şey beni bu kadar cezbetmedi. burada gördüğüm bu yastık çok hoşuma gitti. yapımı çok kolay. malzeme olarak her evde bulunabilecek malzemeler. bence kullanışlı bir yasık. hiç de komik bir icat değil. kısaca hemen tarif edeyim müsadenizle, nasıl yapacağınız:kocanıza çok kızdığız bir zamanda, en sevdiği gömleği alıyorsunuz ve ortadan ikiye cırtlıyorsunuz…. kenarlarını güzelce(içini doldurmak için bir kısmını dikmeyin) dikiyorsunuz. elyaf veya pamukla bütün hıncınızla dolduruyorsunuz. istediğinzi şekilde kol ve el yaparsınız artık. OH BE! ben böyle bir uygulama yaptım. siz değişik versiyonları deneyin isterseniz.ayyyy.. bebişlere annelerinin(özellikle çalışan annelerin) kıyafeti ile lazım bu yastıktan:)

26 yorum gelmiş

  1. kondor

  2. sefa97

    asıl can alıcı noktasını yazmayı unuttum prd.yastığı hazırladıktan sonra sarılıp yatmıyoruz….önce hırsımızın geçmesi lazım. bunun için deee, yastığı kolundan tutup, yerden yere, duvardan duvar vurup iyice bir stresimizi atmayı unutmuyoruz…. he he he….!bebiş yastığı diyince.. çok geçmişte değil, yakın zamanlarda bir reklam vardı, anne çocuğunu kreşe bırakıyor, çocuk ağlıyor, anneye haber veriliyor anne bir koşu gidip buluzunü çıkarıp çocuğa veriyor ve işine dönüyordu. bu reklam beni çok etkilemişti.sefa da, ilk kreş denemesinde arabayla kreşin sokağına dönünce, yavaşca bana sokulurdu..ayyy nereden geldi aklıma…içim sıkıldı..

  3. sukut

  4. sefa97

    sukutcum, ne demek izin, gül tabii gül gül çekinme…!bebek kısmına kadar ben de güldüm çünki:) ben tşk ederim. güzel yorumun için.shane, ne güzel bir yazıymış. ben görmemiştim.sağol.

  5. uzay1

    ama bence bunu ortadan ayırmamak lazım.. bütün bir gomlegi komple doldurmak lazım.. yoksa tuhaf olmazmı cok zayıf kaçar bu ortadan ikiye erkek :) bekar kızlar icinde iyi bir öneri. evde kaldım demesinler bi yastık doldursunlar :P

  6. kondor

    EE GÖMLEK ADAMIN CANI ÇIKTI YAHU SEFA VURDUK YERDEN YERE…AMA DOĞRUDA YA ŞİMDİ ADAMLA DALAŞIP HUZURSUZ ÇIKACAĞINA BU DAHA İİ FİKİR GÜLDÜRDÜN BENİ ALLAH SENİ GÜLDÜRSÜN

  7. Seybe

    Tam benlikmis. Ben ayni bu sekilde yastiga sarilmadan uyuyamam zaten ama her gece esim mutlaka bu konuda sitem eder birde boyle birsey yaparsam hele de onun gomleginden.. benim yerime o duvardan duvara vurur zaten:))

  8. cocuklacocuk

    reklamı hatırladım, beni de çok etkilemişti. sarılma yastığı da güzel. ama bu kadar kızgınlık olursa oda yırtılır be seker, elyaflar yayılır sonra ortaya. kim toplayacak yine biz.

  9. canbug

    ilahi sefa, çok güzel anlatmışsın. saat12 sefa nın bence prozac almasına gerek yok. almadan sakinleşme yolunu bulmuş baksana. iyi yöntem tuttum.

  10. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    Ebi 7 yorumda da şans eseri Sefa Ablanın yazılarına denk geldi desek… Yazılar eski tozlu raflardan çıkma… Garip bir algoritma izlemiş gibi bir şey çıkar ki ortaya ne kadar iyi niyetle yaklaşmaya çalışsam da gün içinde gördükçe yaklaşamıyorum…Sefa Abla’nın kulakları çınlayıp yarın gelirse bu iyi olur işte…Gelirken Kondor ablayıda getirsin :p

  11. nokturn

    Sefa Abla’nın kulakları çınlayıp yarın gelirse bu iyi olur işte…Gelirken Kondor ablayıda getirsin :p

    kesinlikleeeeeeeeeeeeee…

  12. sefa97

    HAYDAAAAAAAAAAAA!NELER OLMUŞ Kİ, BEN YOKKEN… ANLAMADIM AMA…NEYSE İŞTE GELDİM BURDAYIM…:)BİRİ BANA ANLATSIN, NELER OLUYOR…SALDIRI FİLAN NEDİR…?

  13. sefa97

    AMA ANLADIĞIM KADARIYLA… ARKADAŞIN BİRİ BİŞEYLER YAZMIŞ BENİM YAZILARA VE BENİM GÜZEL ARKADAŞLARIMIN CANINI SIKMIŞ…BOŞVERİN DEĞMEZ SIKMAYIN CANINIZI:)SESİ, FARİSE, NOKTURUN TEŞEKKÜRLER..!

Bir Cevap Yazın

Kumaş bebek patiği dikimi

| | 2 Yorum

Lavanta dolgulu elbise askılığı yapımı

| | 0 Yorum

Kurdeleden peçete halkası yapımı

| | 0 Yorum

Pantolon kalıbı nasıl çıkarılır?

| | 0 Yorum

Burda Dergisi’nden nasıl kalıp çıkarılır?

| | 4 Yorum

Püskülden yılbaşı sofrası isimliği yapımı

| | 0 Yorum

Kalpli kumaş duvar süsü yapımı

| | 0 Yorum