Perşembe, Aralık 8, 2016
Hırka Gibi Bir Şey

Hırka Gibi Bir Şey

14

örgü hırka
Gulhanim’ın eklediği ‘örgü hırka ve dantelli bluzun aşkı‘ sayfasındaki hırka o kadar çok hoşuma gitmişti ki onu yapmayı çok istedim ama örmeye üşendiğim ve aynı ağır örgüyü de başka yerden bulamayacağım için başka bir örgü kumaşla denemeye karar verdim. Sonradan baktim ki hiç benzemedi :) Olsun başka bir şey çıktı ortaya. Ben biraz fazla geniş ve uzun tutmuşum rahat olsun diye, tunik mi deseeeem, hırka mı deseeeem, ne desem bilemediğim bir şey çıktı ortaya. Ama farklı şekillerde kullanabiliyorum :) Kemerli halini bir düğünde şık bir kolyeyle kombine ederek kullandım bile :)

14 YORUMLAR

  1. şenay bir saniye boş bırakmaya gelmiyon hemen yeni bir fotoğraf koyuyon :) benim nerdeyse tüm bluzlarım bu kol kesimine sahip bu tarz kol kesimlerini çok severim :) kemerle güzel duruyor. ayrıca deniz kenarın pareo niyetine de giyilir, kumaşıda güzelmiş :) ellerine sağlık :)

  2. kızlarrrrrrr ben geldımmmm:))) gelır gelmezde yıne senaycımın harıka tunıgını gördum …cok sık olmuş bayıldım ellerıne saglık canım..ayyyy ne kadar özledım hepınızı ve 10 maroıfetı….

  3. Teşekkür Ederim _melek_ cim :)

    Serpilcim gelmişşşş :) Nihayet özlettin kendini bilgisayarın ne zaman tamir olacak diye bekliyordum yemin ederim :) Teşekkür ederim güzel yorumun için canım …

  4. hoş geldin ssserpil :) bekliyorduk hatta şenayın bi elbisesinin altında sana mesajlar var :) özlemiştik… yeni bilgisayarın hayırlı olsun…

    bu arada şenaycım kusura bakma önce serpili gördüm ama özlemiştik :) ”hırkamsı” çok güzel olmuş kumaşı ipek gibi duruyor ekrandan :) çok da kullanışlı olmuş… bu sıcak havalarda bazen ihtiyaç doğuyor bunlara….
    ellerine sağlık kumaşun kaldıysa kıza da etek yap :) çok güzel durur

  5. Teşekkür ederim yagmuryureklim :) Serpil kendini çok özletti de yine de bir görünüp bir kayboluyor birden bire çıkmıyor herhalde doz aşımı yapmasın diye azcık azcık geliyor :D
    Kumaşım kaldı kalmaz mı yaparım birşeyler bu aralar kumaşları kurcalayıp duruyorum ne yapsam diye bakalım ileride neler yaparım artık :D