Hırkadan çantaya:)

-

son hali
son hali

Yengemin sen kesin bir şey yaparsın diye getirdiği bir hırka…Zannediyorum üzerinde çay lekesi vardı.Önce boncukla işleyip,biraz daraltıp yeniden hırka olarak kullanmayı düşünmüştüm.Ama yaklaşık 2 yıldır yapılacaklar arasında bekliyor.En iyisi çanta yapayım dedim…Kollarının olduğu kısmı kestim;alttan diktim;iki kat astar geçirdim.Perdeci bir tanıdıktan artan kumaşları almıştım.Astar ve biye için nubuk görünümlü perde kumaşlarını kullandım.Çanta sapı taktım.Hırkanın artan örgülerinden çiçek mi eklesem lekeli yerlere;yoksa cep mi yapsam karar veremedim…Sizce?

ilk hali
ilk hali

10 yorum gelmiş

  1. florasankalem

    Teşekkür ederim arkadaşlar:)Yoyo çiçeği ben de düşündüm ama çok emin olamadım nedense.Çünkü düğmeler falan var;daha keskin hatlı,geometrik şekiller mi koymak uygun olur karar veremedim.Bu haliyle bekliyor zaten:)

  2. sesiber

    Leke olayı olmasa bence böyle kalsın, çok zarif. Saten yoyolar da hoş olabilir. Böyle romantik bir görünüme keskin hatlı şekiller kullanmayın bence. Ellerinize sağlık.

  3. florasankalem

    :)Düğme fikri için çok teşekkürler.Düğmeleri söküp yerlerine büyük incilerden diksem;çiçeklerin ortasına da inci iliştirsem nasıl olur?

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Küçük örgü çanta modelleri – atölyecimcime

| | 0 Yorum

Penye ipten örgü çanta tarifi

| | 0 Yorum

Boncuklu tığ işi çanta yapımı

| | 0 Yorum

Üçgen örgü çanta

| | 3 Yorum

Sarı örgü çanta

| | 2 Yorum