hırkanın son zerresi :)

-

bu hırkamın kalan son parçasıydı,sırt kısmı. son zerreye kadar değerlendirerek bunuda el çantası (clutch demeyi sevmiyorum)yaptım.renklendirmek içinde evde bulunan boncuk ve kurdelaları kullandım. kapatmak içinde yine evde bulunan fermuarı diktim.yeşil değildi gerçi ama üstünü kalan parça kapattığı için görünmüyor :)

11 yorum gelmiş

  1. bulbille[pilli_silinen_hesap]

    tesekkürler mavisofra :)tesekkürler farfin :)tesekkürler aslimavi :) karışıklık hiç sorun değil :) dalgınlık sebebinin mutlu sonuçlarla bitmesi dileğiyle :)ben gelene kadar nalana sormuş bile :)))tesekkürler figen abla :)alonenes hırkaları alayım lütfen :)) evde kesilecek bişiler arıyodum dün :) bu seferde değişik bişiler yaparım :)

  2. kondor

    Allahın izniyle biz böyle gidersek tasarrufla ev birde üstüne araba alacağız inş. hepimiz :) yalnız ben çantaya değil boncuklara bi baktımda yani dedim ( ne demek istediysem artık) buldum gözüm kaldı demek istemişim.

  3. bulbille[pilli_silinen_hesap]

    inşallah kondor hepimiz için :) ewim zaten kira olmasa neler neler yapcam eve :) boncuklar aslında cocukların eğitim arac gerec oyuncaklarının parcaları. ben öğretmenim,böyle kırılan parcası kaybolan,eşi kalmayan ıvır zıvırları toplayıp getiriyorum kullanmak için :) evdeki çöpler yetmedi bide getiriyorum :))) elimde parçaları kaybolmuş parlak puzzle parcaları var daha :)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Küçük örgü çanta modelleri – atölyecimcime

| | 0 Yorum

Penye ipten örgü çanta tarifi

| | 0 Yorum

Boncuklu tığ işi çanta yapımı

| | 0 Yorum

Üçgen örgü çanta

| | 3 Yorum

Sarı örgü çanta

| | 2 Yorum