Perşembe, Aralık 8, 2016
Hobi köşem ve geri dönüşüm yoğurt kovam

Hobi köşem ve geri dönüşüm yoğurt kovam

0

elişi çalışmaları
Merhaba sevgili 10marifet’çiler, bugün sizin için hobi köşemi\masamı fotoğrafladım. Fazla profesyonel değil fakat bana yetiyor, kendimce bir rahatlama ortamı oluşturdum.

sakallı ip
Bir de sakallı iple yoğurt kovası kapladım.

Paylaş
digdem12
Merhaba,ben Diğdem 14 yaşındayım.Öncelikle sayfamı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.Biraz kendimde bahsedecek olursam; okulda başarılı bir öğrenci,evde sorumluluk sahibi bir çocuk,dışarıda bilinçli bir vatandaş...Her gün kendini geliştiren,yenileyen ,ilerleyen teknolojiye ayak uydurmaya çalışan biriyim.Yani herkes gibi.Ama beni diğerlerinden ayıran bir özelliğim var.Hobilerim.Yapabildiğim her şeye meraklıyım,bir o kadar yapamadıklarıma...Beğendiğim her şeyi yapmaya çalışırım,yaparken zevk almaya çalışırım çünkü biliyorum ki zorla yapınca hiçbir güzelliği,değeri kalmaz.Sevdiklerime hediye ederim yaptıklarımı çoğu zaman ama en nadide parçalarımı kendime saklarım :D Sevdiklerinin mutlu olması beni de mutlu eder,yaptıklarımı paylaşarak benden büyük,küçük herkese örnek olmak amacıyla hobilerim ve ben buradayız,10 marifette... :)