HOBIUM ile ödüllü yılbaşı yarışması vakti!

-

Screen shot 2014-12-05 at 3.05.21 PM

Yılın son ayında ödüllü yılbaşı yarışması yapmayı severiz. Bu sefer suç ortağımız HOBIUM. Birlikte keyifli bir yarışma süreci geçirelim, kazanan 3 kişiye de HOBIUM malzemeleri paketi hediye edelim istedik. İşte yarışma şartları:

Tema: Yılbaşı. “Bu çalışma bana göre … sebeple yılbaşını, yeni yılı temsil ediyor” dediğiniz her işi bekliyoruz.

Teknik ve malzeme: Serbest, nasıl isterseniz, hangi teknikleri seviyorsanız.

Katılım süresi: 5 Ocak 2015, Pazartesi, gece yarısına kadar

Sonucun açıklanma tarihi: 7 Ocak 2015, Çarşamba

Katılım şartları: Herkes, istediği sayıda çalışma ile yarışmaya katılabilir. Katılım için bir koşulumuz, mutlaka blogunuzda ya da sosyal medya hesaplarınızdan birinde bu yarışmadan kendi yazacağınız bir metinle bahsetmeniz. Bu metin, HOBIUM ve 10marifet.org’un ortaklaşa ödüllü yılbaşı yarışması düzenlediği konusuna değinmeli. Yarışma yazılarınızın sonunda da bu metnin yer aldığı sayfanın adresini vermenizi rica ediyoruz.

Yarışma için gönderilen yazılarda çalışmanın yapım aşamalarını ve sonucunu gösteren iyi fotoğraflar olmalı. İşin yapılış aşamalarını hem fotoğraf hem metin ile aktarmalısınız ki okuyana faydalı olsun, değerlendirenlere iyi fikir versin. Bu çalışma ilk kez 10marifet’te yer almalı, blogunuzda daha önce yayınladığınız bir çalışma olmamalı.

Seçim: Katılım süresi dolduğunda, HOBIUM bünyesinden bir ekip kazanan 3 kişiyi belirler.

Ödüller: 3.ye 150, 2.ye 200, 1.ye 250 TL değerinde malzeme paketi. Size lazım olan ya da istediğiniz hobi – el işi malzemelerini HOBIUM ürünleri arasından seçerek bize iletebileceksiniz.

Merakla bekliyoruz. Hadi eğlence başlasın!

79 yorum gelmiş

  1. shane

    Sessiz sedasız gelen ilk bir iki yazıda biraz fotoğraf eksikliği gördük, lütfen fotoğraflarınız okuyan kişiye işin yapımını güzelce anlatsın. Tekrar etmiş olalım. Hadi bekliyoruz :)

  2. ayme

    ayyy… buna katılmıyorum.. yok yokk.. katılmamalıyım.. :( içimmm gidiyooorr.. aklıma fikirler düşüyoooorrr :D

  3. shane

    @neselihobiler; burada yayınlandıktan sonra istediğiniz yerde yayınlayabilirsiniz, blogunuz ya da sosyal medya hesaplarınız, hepsi olur. bekliyoruz.

  4. aysebaykal

    merabalar bende katılmak isterim bir şey sorcam bu yarışma yılbaşı ile ilgili etkinlik yada el işi gibi birşeyler mi yapcaz vede yaptımız şeyi size nasıl göndercez @shane

  5. shane

    @aysebaykal; tabii, el yapımı bir iş bekliyoruz. kriterleri iyi okuyun lütfen. normal yazı olarak göndermeniz gerekiyor.

  6. seffafbulutlar

    merhaba yılbaşı temalı elemeğimizi de mi normal yayın yaptığımız gibi göndereceğiz yoksa maille mi atacağız?? ben yarışmaya dair yayınlanmış bir şey göremedim de acaba sonra mı yayınlanıyor?? ben de katılmak istiyorum

  7. shane

    @girl23; yarışmaya katılım şartlarından biri de sosyal medya hesabınızda ya da blogunuzda yarışma duyurusunu paylaşmanızdı. siz facebook ana sayfa linkini gönderdiğiniz için editör arkadaşım tarafınıza mail atmış, gerekli güncellemeyi yapmanızı rica etmiş, düzelmiş halini bekliyoruz.

  8. sezkaptan

    ben de sosyal medyada yarışmanızla ilgili duyurunuzu yayınlamıştım linki fotoğraflara eklemeyi unutmuşum.2. kez tekrar gönderdim bu defa ekledim bi sorun olur mu? Bi sorum daha olacak; Ne kadar süre içinde onaylıyorsunuz?

  9. sezkaptan

    ben de sosyal medyada yarışmanızla ilgili duyurunuzu yayınlamıştım linki fotoğraflara eklemeyi unutmuşum.2. kez tekrar gönderdiğimde ekledim bi sorun olur mu? Bi sorum daha olacak; Ne kadar süre içinde onaylıyorsunuz?

  10. stargirl

    yarışma ya katılanların yaptıkları işleri görüyorum gayet güzeller keşke benimde yapabildigimin fazlasi olsa ve dereceye girebilsem

  11. ebruli1907

    Bende de yeniyıl ürünleri var ama hepsi bitmiş durumda. Yarışmaya katılmayı istiyorum ama yapılım aşama resimleri yok bitmiş halleri var ama anlatım yapabilirim.
    Bu durumda da yarışmaya katılmış sayılırmıyım??

  12. ebrusn

    Merhaba @shane uzun bir aradan sonra bende yarışma için bir yazı gönderdim dün gece umarım elinize ulaşmıştır Bu arada tüüüüüm marifetli hanımların yeniyılını çok çok kutluyorum :)

  13. shane

    @Amigurumiatoylesi, yazınız gelmiş ama bekletiyoruz çünkü bir sorun var; aynısı sizin blogunuzda yayında. O şekilde olmaması gerekiyor. Eğer bolgunuzdan detaylı anlatımı kaldırıp sadece yarışmanın duyurusu olacak şekilde ayarlarsanız yayına alıp yarışmaya dahil edebileceğiz. Bekliyoruz.

  14. Turkan

    Merhabaö
    Bende de aynı sorun var. Blogumu düzenledim ancak hala sitenizde yayınlanmadım. Beklemedeyim :)

  15. Noyumberry

    Merhabalar,
    Son dakikada da olsa ben de katıldım yarışmanıza..Bloğumda da duyurusunu yaptım..
    Marifetli hanımların yeni yılını kutluyorum ve bol şanslar diliyorum:)

  16. shane

    @Amigurumiatolyesi; elinize sağlık, yarın yayına giriyor yazınız. Yalnız sizden ricam, blog adresinizi bir daha verebilir misiniz, yazıyı editlerken silmiş olacağım hatalı diye, şimdi de bulamıyorum :( Hesap detaylarınızda da blog adresiniz yok.

  17. shane

    @Noyumberry; ne iyi yaptınız. Sizin yazınız da yarın girecek yayına. 5 Ocak Pazartesi katılım hala devam ediyorz çünkü. Daha son dakika yazıları bekliyoruz yani :)

  18. Iyi akşamlar, çalışmamı tabletten gönderemiyorum. Yazı gönder diye bir sekme yok. Nasıl gönderebilirim? Yardımcı olursanız çok mutlu olurum. Teşekkürler….

  19. fuunda

    ay ben anlamadım önce blogda yarımaya katıldım deyip görseli ekleyip sonra burayamı yazacağızzz son dakika ama olsun şansımı deneyim:(

  20. shane

    @Amigurumiatolyesi; tamam oldu. Ancak aklınızda olsun, bir daha sefere daha büyük fotoğraf yollamalısınız, bunlar epey küçük.

  21. shane

    @07sevilay; 10marifet aplikasyonundan deniyorsanız orada henüz yazı gönderilmiyor evet. normal bir şekilde browser’a site adresini yazıp giriyorsanız olması lazım. ekran görüntüsü gönderebilir misiniz?

  22. shane

    @fuunda; gerçekten tam anlayamadım :) buraya normal bir şekilde yazı gönderiyorsunuz. yaptığınız işi güzelce anlatıyorsunuz. durum bundan ibaret. sosyal medyanızda ya da blogunuzda da takipçilerinize haber veriyorsunuz böyle böyle bir yarışma var diye.

  23. shane

    @07sevilay; yazınızı alıyoruz katılımı kaçırmayın diye ama sosyal medyada ya da blogda yarışma duyurusu şartını da yerine getirmenizi bekliyoruz. bize haber verirseniz yazınıza ekleriz. bilgi@10marifet.org‘a mail bekleriz.

  24. Merhaba öncelikle teşekkür ediyorum. Tabletten yapamayınca arkadaşımdan laptop getirdim ve yazımı gönderdim. Umarım size ulaşmıştır. Ayrıca yarışma duyurusunu pinterestten yapmıştım…Iyi günler, iyi çalışmalar

  25. salomeyasemin

    merhaba bende bir tane yılbaşı figürü gönderdim.umarım eksizsiz tamamlamışımdır.Onay geldiğini nasıl anlarım teşekkürler :)

  26. cherry blossom girl

    @salomeyasemin sizin de yarışma duyuru linkiniz eksik. (blogunuzdan ya da sosyal medya hesabınızdan yarışmanın haberini paylaşmanız gerekiyordu) ilgili linki bilgi@10marifet.org mail adresine gönderirseniz gerekli güncellemeyi biz yapıp, çalışmanızı alalım yayına.

  27. shane

    @salomeyasemin; mail ile FB hesabınızın linkini göndermişsiniz ama duyurunuzu göremedik ki. duyurunun linkini atar mısınız? yazınızı yayına alıyoruz ama değerlendirmeye girmesi için duyuruyu eklememiz lazım. bekliyoruz.

  28. shane

    @zahide ustun; mesela http://www.befunky.com/ diye bir site var, oradan online olarak oynayabiliyorsunuz fotoğraflarla. “resize” seçeneği ile küçültebilirsiniz kolayca. bir daha sefere işinize yarar umarım.

Bir Cevap Yazın

shane

Yaşlı hanımlar ile keçe atölyesi

| | 7 Yorum

Beşiktaş Belediyesi ile, detaylarını daha sonra açıklayacağımız bir sosyal sorumluluk projesi peşindeyiz. Bunun bir parçası olarak da, belediyenin yaşlılar evinde, emekli hanımlar ile keçe işler üretmeye başladık. Bu konuda desteğinize...

Sizzix makinesi isteyen?

| | 8 Yorum

Marifet Postası bültenlerimizde bazılarınız görmüştür; Mart ayında ödüllü bir yarışmamız var ve ödülümüz de bir Sizzix kesim makinesi ile güzel bir kalıp olacak. Birçok marifetlinin işine yarayacak bu güzel alet başta...

2016’da ilk Ayın Marifetlisi ne kazanacak?

| | 17 Yorum

Şubat ayı sonunda, Ayın Marifetlisi olacak arkadaşımız için sıcak bir hediye hazırladık: Cici bici bir mısır patlatma makinesi ve ona eşlik edecek çok şık bir battaniye. Bunları kazanmak için normalde...

Şubat’ın marifetlisi Ocak’tan belli olur

| | 14 Yorum

Ödüllü yılbaşı yarışmamız biliyorsunuz daha yeni sona erdi. Ayın başını bu etkinliğe vermiş olduğumuz için Ayın Marifetlisi’nin başlatamamış olduk. Bu nedenle şöyle yapıyoruz; Ayın Marifetlisi hediyesini Şubat başında duyuruyoruz, Şubat içinde gelen...

Ödüllü yılbaşı yarışmamız bitti!

| | 7 Yorum

Ve bir ödüllü yılbaşı yarışmamız daha sona erdi. Şimdiye kadar gördüğümüz en kıyasıya mücadelelerden birini yaşadık, bu bir gerçek. Gecenin yarısına 1 dakika kala hala yazı editlediğimizi görünce, bir dahaki...

Tuch Expo’yu gezelim mi beraber?

| | 9 Yorum

Bir el işi ve hobi fuarına ihtiyacımız vardı. Tuch Expo bu eksiği kapadı ve ve ilk kez düzenlenmesine rağmen genel olarak sorunsuz, renkli ve zengin bir fuar organizasyonu gerçekleşti. Basın...

Ödüllü yılbaşı yarışması desek?

| | 35 Yorum

Ödüllü yarışma yapmak için bahane çok E yılbaşı da gelmişken hediye verme isteğimize sağolsun HOBIUM da ortak oluyor ve 3 kişiye malzeme paketi oluşturma şansı veriyor. Şöyle: 1. olan kişi...

Kasım’da ödüllü yarışma başkadır!

| | 28 Yorum

Kasım’da Ayın Marifetlisi arası veriyoruz ve bir ödüllü yarışma yapıyoruz sevgili marifetli dostlar. Fotoğraftaki Sinbo dikiş makinesi bu yarışmanın kazananına gidecek. Bu sefer şöyle yapıyoruz: Birkaç örgü odaklı konu başlığı veriyoruz...

İyi ki doğdun 10marifet!

| | 8 Yorum

Sevimli 10 penguen yapımı

| | 0 Yorum

Ayın Marifetlisi’nin hediyeleri HOBIUM’dan

| | 11 Yorum

Mayıs ayının marifetlisinin hediyeleri HOBIUM’dan geliyor. Henüz ay bitmedi, şansınız sürüyor. Mayıs’ın sonuna kadar en fazla sayıda anlatımlı, tarifli yazısı yayına alınan üyemiz, HOBIUM’dan 175 TL’lik hediye çeki kazanacak ve...

Evimin kedisi – rölyef pano yapımı

| | 4 Yorum

Kış güzeli Ivy

| | 21 Yorum

Kırmızı paltolu kız kolyesi

| | 3 Yorum

Kar canavarı Yeti ve Eskimo kız

| | 2 Yorum