HOBIUM ile ödüllü yılbaşı yarışması vakti!

-

Screen shot 2014-12-05 at 3.05.21 PM

Yılın son ayında ödüllü yılbaşı yarışması yapmayı severiz. Bu sefer suç ortağımız HOBIUM. Birlikte keyifli bir yarışma süreci geçirelim, kazanan 3 kişiye de HOBIUM malzemeleri paketi hediye edelim istedik. İşte yarışma şartları:

Tema: Yılbaşı. “Bu çalışma bana göre … sebeple yılbaşını, yeni yılı temsil ediyor” dediğiniz her işi bekliyoruz.

Teknik ve malzeme: Serbest, nasıl isterseniz, hangi teknikleri seviyorsanız.

Katılım süresi: 5 Ocak 2015, Pazartesi, gece yarısına kadar

Sonucun açıklanma tarihi: 7 Ocak 2015, Çarşamba

Katılım şartları: Herkes, istediği sayıda çalışma ile yarışmaya katılabilir. Katılım için bir koşulumuz, mutlaka blogunuzda ya da sosyal medya hesaplarınızdan birinde bu yarışmadan kendi yazacağınız bir metinle bahsetmeniz. Bu metin, HOBIUM ve 10marifet.org’un ortaklaşa ödüllü yılbaşı yarışması düzenlediği konusuna değinmeli. Yarışma yazılarınızın sonunda da bu metnin yer aldığı sayfanın adresini vermenizi rica ediyoruz.

Yarışma için gönderilen yazılarda çalışmanın yapım aşamalarını ve sonucunu gösteren iyi fotoğraflar olmalı. İşin yapılış aşamalarını hem fotoğraf hem metin ile aktarmalısınız ki okuyana faydalı olsun, değerlendirenlere iyi fikir versin. Bu çalışma ilk kez 10marifet’te yer almalı, blogunuzda daha önce yayınladığınız bir çalışma olmamalı.

Seçim: Katılım süresi dolduğunda, HOBIUM bünyesinden bir ekip kazanan 3 kişiyi belirler.

Ödüller: 3.ye 150, 2.ye 200, 1.ye 250 TL değerinde malzeme paketi. Size lazım olan ya da istediğiniz hobi – el işi malzemelerini HOBIUM ürünleri arasından seçerek bize iletebileceksiniz.

Merakla bekliyoruz. Hadi eğlence başlasın!

shane

79 yorum gelmiş

  1. shane

    Sessiz sedasız gelen ilk bir iki yazıda biraz fotoğraf eksikliği gördük, lütfen fotoğraflarınız okuyan kişiye işin yapımını güzelce anlatsın. Tekrar etmiş olalım. Hadi bekliyoruz :)

  2. ayme

    ayyy… buna katılmıyorum.. yok yokk.. katılmamalıyım.. :( içimmm gidiyooorr.. aklıma fikirler düşüyoooorrr :D

  3. shane

    @neselihobiler; burada yayınlandıktan sonra istediğiniz yerde yayınlayabilirsiniz, blogunuz ya da sosyal medya hesaplarınız, hepsi olur. bekliyoruz.

  4. aysebaykal

    merabalar bende katılmak isterim bir şey sorcam bu yarışma yılbaşı ile ilgili etkinlik yada el işi gibi birşeyler mi yapcaz vede yaptımız şeyi size nasıl göndercez @shane

  5. shane

    @aysebaykal; tabii, el yapımı bir iş bekliyoruz. kriterleri iyi okuyun lütfen. normal yazı olarak göndermeniz gerekiyor.

  6. seffafbulutlar

    merhaba yılbaşı temalı elemeğimizi de mi normal yayın yaptığımız gibi göndereceğiz yoksa maille mi atacağız?? ben yarışmaya dair yayınlanmış bir şey göremedim de acaba sonra mı yayınlanıyor?? ben de katılmak istiyorum

  7. shane

    @girl23; yarışmaya katılım şartlarından biri de sosyal medya hesabınızda ya da blogunuzda yarışma duyurusunu paylaşmanızdı. siz facebook ana sayfa linkini gönderdiğiniz için editör arkadaşım tarafınıza mail atmış, gerekli güncellemeyi yapmanızı rica etmiş, düzelmiş halini bekliyoruz.

  8. sezkaptan

    ben de sosyal medyada yarışmanızla ilgili duyurunuzu yayınlamıştım linki fotoğraflara eklemeyi unutmuşum.2. kez tekrar gönderdim bu defa ekledim bi sorun olur mu? Bi sorum daha olacak; Ne kadar süre içinde onaylıyorsunuz?

  9. sezkaptan

    ben de sosyal medyada yarışmanızla ilgili duyurunuzu yayınlamıştım linki fotoğraflara eklemeyi unutmuşum.2. kez tekrar gönderdiğimde ekledim bi sorun olur mu? Bi sorum daha olacak; Ne kadar süre içinde onaylıyorsunuz?

  10. stargirl

    yarışma ya katılanların yaptıkları işleri görüyorum gayet güzeller keşke benimde yapabildigimin fazlasi olsa ve dereceye girebilsem

  11. ebruli1907

    Bende de yeniyıl ürünleri var ama hepsi bitmiş durumda. Yarışmaya katılmayı istiyorum ama yapılım aşama resimleri yok bitmiş halleri var ama anlatım yapabilirim.
    Bu durumda da yarışmaya katılmış sayılırmıyım??

  12. ebrusn

    Merhaba @shane uzun bir aradan sonra bende yarışma için bir yazı gönderdim dün gece umarım elinize ulaşmıştır Bu arada tüüüüüm marifetli hanımların yeniyılını çok çok kutluyorum :)

  13. shane

    @Amigurumiatoylesi, yazınız gelmiş ama bekletiyoruz çünkü bir sorun var; aynısı sizin blogunuzda yayında. O şekilde olmaması gerekiyor. Eğer bolgunuzdan detaylı anlatımı kaldırıp sadece yarışmanın duyurusu olacak şekilde ayarlarsanız yayına alıp yarışmaya dahil edebileceğiz. Bekliyoruz.

  14. Turkan

    Merhabaö
    Bende de aynı sorun var. Blogumu düzenledim ancak hala sitenizde yayınlanmadım. Beklemedeyim :)

  15. Noyumberry

    Merhabalar,
    Son dakikada da olsa ben de katıldım yarışmanıza..Bloğumda da duyurusunu yaptım..
    Marifetli hanımların yeni yılını kutluyorum ve bol şanslar diliyorum:)

  16. shane

    @Amigurumiatolyesi; elinize sağlık, yarın yayına giriyor yazınız. Yalnız sizden ricam, blog adresinizi bir daha verebilir misiniz, yazıyı editlerken silmiş olacağım hatalı diye, şimdi de bulamıyorum :( Hesap detaylarınızda da blog adresiniz yok.

  17. shane

    @Noyumberry; ne iyi yaptınız. Sizin yazınız da yarın girecek yayına. 5 Ocak Pazartesi katılım hala devam ediyorz çünkü. Daha son dakika yazıları bekliyoruz yani :)

  18. Iyi akşamlar, çalışmamı tabletten gönderemiyorum. Yazı gönder diye bir sekme yok. Nasıl gönderebilirim? Yardımcı olursanız çok mutlu olurum. Teşekkürler….

  19. fuunda

    ay ben anlamadım önce blogda yarımaya katıldım deyip görseli ekleyip sonra burayamı yazacağızzz son dakika ama olsun şansımı deneyim:(

  20. shane

    @Amigurumiatolyesi; tamam oldu. Ancak aklınızda olsun, bir daha sefere daha büyük fotoğraf yollamalısınız, bunlar epey küçük.

  21. shane

    @07sevilay; 10marifet aplikasyonundan deniyorsanız orada henüz yazı gönderilmiyor evet. normal bir şekilde browser’a site adresini yazıp giriyorsanız olması lazım. ekran görüntüsü gönderebilir misiniz?

  22. shane

    @fuunda; gerçekten tam anlayamadım :) buraya normal bir şekilde yazı gönderiyorsunuz. yaptığınız işi güzelce anlatıyorsunuz. durum bundan ibaret. sosyal medyanızda ya da blogunuzda da takipçilerinize haber veriyorsunuz böyle böyle bir yarışma var diye.

  23. shane

    @07sevilay; yazınızı alıyoruz katılımı kaçırmayın diye ama sosyal medyada ya da blogda yarışma duyurusu şartını da yerine getirmenizi bekliyoruz. bize haber verirseniz yazınıza ekleriz. bilgi@10marifet.org‘a mail bekleriz.

  24. Merhaba öncelikle teşekkür ediyorum. Tabletten yapamayınca arkadaşımdan laptop getirdim ve yazımı gönderdim. Umarım size ulaşmıştır. Ayrıca yarışma duyurusunu pinterestten yapmıştım…Iyi günler, iyi çalışmalar

  25. salomeyasemin

    merhaba bende bir tane yılbaşı figürü gönderdim.umarım eksizsiz tamamlamışımdır.Onay geldiğini nasıl anlarım teşekkürler :)

  26. cherry blossom girl

    @salomeyasemin sizin de yarışma duyuru linkiniz eksik. (blogunuzdan ya da sosyal medya hesabınızdan yarışmanın haberini paylaşmanız gerekiyordu) ilgili linki bilgi@10marifet.org mail adresine gönderirseniz gerekli güncellemeyi biz yapıp, çalışmanızı alalım yayına.

  27. shane

    @salomeyasemin; mail ile FB hesabınızın linkini göndermişsiniz ama duyurunuzu göremedik ki. duyurunun linkini atar mısınız? yazınızı yayına alıyoruz ama değerlendirmeye girmesi için duyuruyu eklememiz lazım. bekliyoruz.

  28. shane

    @zahide ustun; mesela http://www.befunky.com/ diye bir site var, oradan online olarak oynayabiliyorsunuz fotoğraflarla. “resize” seçeneği ile küçültebilirsiniz kolayca. bir daha sefere işinize yarar umarım.

Bir Cevap Yazın