HOŞ GELDİN BEBEK…

-

Torunum için kapı süsünü, ilk önce leyleği mavi olarak yapmıştım… Hani erkek bebek olacak düşüncesiyle. Daha sonra düşündük… Leylek, leylek gibi olmalı diye beyaz ve turuncu ayakları ile resimde gördüğünüz gibi aynen böyle bir kapı süsümüz oldu

38 yorum gelmiş

  1. orece

    akoni ablacım leylegi nasıl yaptın buda çok güzel olmuş. önümüzdeki ay bende başlıycam hazırlıklara.

  2. akoni

    Leyleğin yapımı: Önce kalın bir mukavvaya leylek şablonu çıkartıyoruz. sonra tüylü iplerle o şablona göre leyleği işliyoruz, işleme tamamlandıktan sonra. Mukavvaya bir kumaş geçirerek, işlemiş olduğumuz leyleği dikiyoruz.. dikme işlemi tamamlanmadan küçük bir delikten içerisine elyaf dolduruyoruz.. sonrada gözlerini yapıştırıp bebeği ağzına tutuşturuyoruz… Umarım anlata bilmişimdir:))

  3. embir

    akoni ninecim harikasın sen ya, bu leylekten birisi daha yapmıştı yoksa yine senmiydin hatırlayamadım ama mavi renkti o. Emeğine sağlık çok güzel olmuş.

  4. akoni

    @embir, mavi renkli leyleğide ben yapmıştım. Ama biz bunu kullandık..hatta yazıda maviyi link olarak verdim

  5. gelincigin dunyasi

  6. akoni

    @gelincigin dunyasi, şimdiki bebeklerin gerçekten çok şanslı olduklarını düşünüyorum.. anneler, babalar eğitimli işi şansa bırakmıyorlar..

  7. gelincigin dunyasi

    çok haklısısınız akoni hanım ne diyebilirimki?akın bebekte çok tatlı MAŞALLAH yerim onu ben hele o dudakları oy oy nazarlardan uzak olsun hayırlısı ile bizede nasip olur İNŞALLAH.

  8. akoni

    Bu duyguyu tabı ki bütün kadınların tatmasını isterim… annelik çok güzel.. olamayanlar lütfen üzülmesin.. olalın bir tane olamıyanın bin taneymiş.. bütün bebekler onların

  9. bizimgibiler

    Torununuz pek şeker maşallah, Allah nazardan saklasın. Sağlıklı, mutlu, her zaman böyle şanslı, uzun bir ömür diliyorum onun için. Kapı süsü de çok güzel olmuş, elinize sağlık.

  10. gonuldenele

    OyOY ne tatlı :)) Allah nazarlardan saklasın.Babaannenin emekleride harika..leyleğe bayıldım.Uzun ,sağlıklı ömürler diliyorum Akın bebeğe..

  11. sergun

    gördüğüm en güzel kapı süsü, çoook beğendim:) akın bebek de çok şirin maşallah. uzun ömürler dilerim ben de..

  12. nurkaya

    ellerinize sağlık. fikir süper, kapı süsü süper, akın bebeğe de maşallah.. Sağlıkla büyüsün inşallah..

  13. tatesal

  14. birdost71

    akınbebek hoşgeldin dünyaya .mutlu ,sağlıklı,güzel günler diliyorum sana…öptüm,öptüm,öptüm.gerçi şimdi koklayayım sonra da öperim.canım benim.

  15. akoni

    yakın haliii..@gunesedogru, bebek odasının kapısı.. İstanbul’da dış kapıya süs yapmak biraz cesaret ister..

  16. er1403

    Allah Akın bebeğe güzel ve uzun bir ömür nasip etsin inşallah.Ya ben bayıldım bu leyleğe. Benim etrafımda yokki bebek ben de yapayım. Benim oğlan kocaman oldu. Artık ikinciyi bekleyeceğiz leylek yapmak için :)

  17. sinem26

    yaratıcılığına hayran kaldım akoni abla.bak şimdi benimde duygularım depreşti kolları sıvamalıyım.inş bende bişeyler yapıp sizlerle paylaşabiirim burda.bu arada torununuz çok şeker maşallah

  18. akoni

    Sevgili sinem, teşekkür ederim.. En kısa zamanda senin yaptıklarını da görmek istiyoruz. Yaptıklarım benimde bir yerlerde görüp beğenip uyguladıklarımdır, tabii ki üzerinde kendi zevkime göre veya elimdeki malzemelere göre değişiklik yapıyorum.

Bir Cevap Yazın

Çocuk etkinlikleri; kral tacı yapımı

Çocuk etkinlikleri; kartondan gemi yapımı

| | 0 Yorum

Kağıttan orkide çiçeği yapımı

| | 0 Yorum

Kartondan keçe hayvanlı çerçeve yapımı

| | 0 Yorum

Çocuk etkinlikleri; kağıttan bayrak yapımı

| | 0 Yorum

Keçe ve strafordan araba yapımı

| | 0 Yorum

Seramik çileklerden pano yapımı

| | 0 Yorum