Cumartesi, Aralık 10, 2016

HOŞ GELDİN BEBEK…

38

Torunum için kapı süsünü, ilk önce leyleği mavi olarak yapmıştım… Hani erkek bebek olacak düşüncesiyle. Daha sonra düşündük… Leylek, leylek gibi olmalı diye beyaz ve turuncu ayakları ile resimde gördüğünüz gibi aynen böyle bir kapı süsümüz oldu

38 YORUMLAR

  1. Leyleğin yapımı: Önce kalın bir mukavvaya leylek şablonu çıkartıyoruz. sonra tüylü iplerle o şablona göre leyleği işliyoruz, işleme tamamlandıktan sonra. Mukavvaya bir kumaş geçirerek, işlemiş olduğumuz leyleği dikiyoruz.. dikme işlemi tamamlanmadan küçük bir delikten içerisine elyaf dolduruyoruz.. sonrada gözlerini yapıştırıp bebeği ağzına tutuşturuyoruz… Umarım anlata bilmişimdir:))

  2. akoni ninecim harikasın sen ya, bu leylekten birisi daha yapmıştı yoksa yine senmiydin hatırlayamadım ama mavi renkti o. Emeğine sağlık çok güzel olmuş.

  3. ayy bayıldım valla ne kadar güzel olmuş ellerinize sağlık. bir an torununuzun yerinde olmak istedim. belli çok şanslı bir bebek umarım bu şansı ömür boyu onunla olur.unutmadan gözünüz aydın ALLAH analı babalı büyütsün İNŞALLAH…

  4. @gelincigin dunyasi, şimdiki bebeklerin gerçekten çok şanslı olduklarını düşünüyorum.. anneler, babalar eğitimli işi şansa bırakmıyorlar..

  5. çok haklısısınız akoni hanım ne diyebilirimki?akın bebekte çok tatlı MAŞALLAH yerim onu ben hele o dudakları oy oy nazarlardan uzak olsun hayırlısı ile bizede nasip olur İNŞALLAH.

  6. Bu duyguyu tabı ki bütün kadınların tatmasını isterim… annelik çok güzel.. olamayanlar lütfen üzülmesin.. olalın bir tane olamıyanın bin taneymiş.. bütün bebekler onların

  7. Torununuz pek şeker maşallah, Allah nazardan saklasın. Sağlıklı, mutlu, her zaman böyle şanslı, uzun bir ömür diliyorum onun için. Kapı süsü de çok güzel olmuş, elinize sağlık.

  8. OyOY ne tatlı :)) Allah nazarlardan saklasın.Babaannenin emekleride harika..leyleğe bayıldım.Uzun ,sağlıklı ömürler diliyorum Akın bebeğe..

  9. gördüğüm en güzel kapı süsü, çoook beğendim:) akın bebek de çok şirin maşallah. uzun ömürler dilerim ben de..

  10. Analı-babalı büyüsün bebişiniz…Torununuz ha…maşallah…Bu maşallah size sizin gibi genç bir yeteneğe akoni…

  11. akınbebek hoşgeldin dünyaya .mutlu ,sağlıklı,güzel günler diliyorum sana…öptüm,öptüm,öptüm.gerçi şimdi koklayayım sonra da öperim.canım benim.

  12. yakın haliii..@gunesedogru, bebek odasının kapısı.. İstanbul’da dış kapıya süs yapmak biraz cesaret ister..

  13. Allah Akın bebeğe güzel ve uzun bir ömür nasip etsin inşallah.Ya ben bayıldım bu leyleğe. Benim etrafımda yokki bebek ben de yapayım. Benim oğlan kocaman oldu. Artık ikinciyi bekleyeceğiz leylek yapmak için :)

  14. yaratıcılığına hayran kaldım akoni abla.bak şimdi benimde duygularım depreşti kolları sıvamalıyım.inş bende bişeyler yapıp sizlerle paylaşabiirim burda.bu arada torununuz çok şeker maşallah

  15. Sevgili sinem, teşekkür ederim.. En kısa zamanda senin yaptıklarını da görmek istiyoruz. Yaptıklarım benimde bir yerlerde görüp beğenip uyguladıklarımdır, tabii ki üzerinde kendi zevkime göre veya elimdeki malzemelere göre değişiklik yapıyorum.