Hüberyalarımla Festivale Gidiyoruz

-

mısır bebek
8-9-10 Haziran’da 13. Uluslararası Beypazarı Festivali’ndeyiz sevgili Hüberyalarımla. Ayrıntlar için beklerim :)

12 yorum gelmiş

  1. shane

    sergiler, festivaller gırla! başınızı kaşıyacak vaktiniz yok sevgili huber :) ne mutlu. sergi haberinize bunu da ekledim.

    arkadaşlar; ana sayfada duyurmamızı istediğiniz bir etkinlik olduğunda lütfen haber verin. şu an bir sergi ve bir duyuru var. bilginize…

  2. huber

    evet gerçekten çok yoğunum bu ara .Festival de olunca daha çok çalışmak gerekiyor tabi.ama çok güzel işler çıktı.değişik duvar süsleri,kolyeler,yüzükler,broşlar..biri beni tutsun diyorum:)))hepsini .festivalden sonra paylaşmak istiyorum.haber için de çok ama çok teşekkür ederim. bu arada mısır bebeklerimin resmi çekildi tanıtım afişi için.sloganı da buldum,beğendiler ve onu da eklediler:
    Benim adım HÜBERYA
    Memleketim ANTALYA
    nasıl olmuşşşş:))))

  3. yagmuryurek

    huber sergilerin bitti mi? keşke oralarda olsak :) gelsem sizinle tanışmayı çok isterim :) ama kısmet di mi bi gün bi yerde :) sevgiyle kalın

  4. huber

    evet sevgili yagmuryurek sergilerim şimdilik bitti.hepsi de süperdi. Hüberyalarım çok ilgi görüyor değişik çalışma olduğu için. bu sabah da Beypazarı’ndan döndüm. Festivalde belediyemizi çok güzel temsil ettik. bizim standa ilgi çoktu ve herşey çok güzeldi.
    dünya küçük,kısmet belki bi yerde yolumuz kesişir, tanışırız.sevgiyle kal:))))

  5. huber

    evet sevgili ssserpil Beypazarı bitti ve süperdi. Beypazarında insan seli vardı ve Hüberyalarım çok çooook kişiyle tanıştı ve gönülleri fethetti. kısmet belki başka bi sergide buluşuruz:)))))

Bir Cevap Yazın

huber

Merhaba, Emekli öğretmenim .Zonguldaklıyım ama Antalya’da yaşıyorum.Evliyim ve bir kızımız var.
El sanatlarını çok seviyorum. Emekli olduktan sonra daha çok zaman ayırabiliyorum el sanatlarına. Yaptıklarım beni ve çevremi süslüyor,renklendiriyor ve neşelendiriyor.Öğrendiğim tekniklere mutlaka bi şeyler eklerim. Çalışmalarımın çoğu kendi tasarımlarım. Çalışmalarımı daha çok kişiyle paylaşmak için buradayım.Elişi tadında güzel günleriniz olsun:))))))

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum